Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Har du fortfarande alla symtom kvar efter 1-2 dagar så skulle jag inte vara så orolig.. Men det är den eviga ovissheten å väntan :-/

• Novalie2013

Testet kan visa fel då det tar en stund innan hormoner sänks i kroppen.. Hade kvar mina symtom hela tiden.. Man kan även blöda sådär under en hel grav.. Så inget är säkert bara för att man blöder.. Jag skulle försöka lyssna på min kropp å se vad den säger.. Hade fått 3,5 missfall innan min dotter så jag vart ju såklart väldigt orolig.. Men de grav , innan mådde jag inte lika dåligt.. 3,5 menas med första grav, tvillingar men ena dog så då tog jag bort allt eftersom jag va rädd att de va fel på den andra med.. Igår fick jag ut en blodblandad flytning ( minimal) men känner mig ganska lugn ändå!

• Novalie2013

Förstår det.. Men håll ut .. Du kan ju alltid ringa å försöka gå en tid till vul.. Orolig ska man inte behöva vara

• Novalie2013

Håller oxå tummarna åh så vet jag att de funkar med ul från vecka 8 .. Man lär sig nå nytt jämt är helt slut men har inte gjort många knop, förutom å roa dottern då

• Novalie2013

Undrar oxå varför du inte vill göra vul Malin? Dels så ser dom mycket bättre med vul eftersom det är så tidigt ännu... Men som sagt man kan ju ha sina orsaker till varför inte å de är klart man är orolig.. Jag har inte fått något mer efter min blödflytning och det känns bra.. Men som sagt är du så orolig så skulle jag ändå prova å ringa å be om tid.. För det är Inge bra för varken dig eller barnet att du är orolig å stressad :-/ å sen tar det så mycket på krafterna ändå att vara gravid så man behöver inte mera som tynger en... Jag fick bråka till mig ett vul , men jag fick oxå rätt när jag kom dit.. Jag hade två .. Det va en av anledningarna jag ville komma, å sen att jag haft fler missfall, dock inte efter dottern.. Har ju inte gått så lång tid sen hon kom så har inte hunnit med några mf... Va bestämd när du ringer ... Om dom inte vill ändå , så boka privat... Annars skulle jag ljuga mig blå om vad som helst för att få komma .. Typ svamp eller nått haha.. Vården är som dom är det är därför man måste stå på sig lite

Svar på tråden BF Mars 2014