yeenie skrev 2013-08-24 18:28:36 följande:
Jag är också en riktig kaffeälskare, i vanliga fall. Nu klarar jag max två koppar. Saknar verkligen det goda svarta kaffet.
Ojojoj, barnkalas för äldsta barnet idag. Helt slutkörd nu!
Hur har ni andra det?
Härligt med barnkalas, har själv inte börjat med det än

Pixlar skrev 2013-08-24 18:36:50 följande:
Här är det bra, förutom oron över att alla mina gravsymtom verkar puts väck.. :( tror ni att min bm kan gå med på att lyssna efter hjärtljud eller skicka mig på tidigt UL på grund av sådan oro? Jag är rädd att hon ska tycka att jag är töntig som inte bara kan njuta av att må bra..
När jag väntade första barnet fick jag två vul tack vare att jag på den tiden gick på ett privat sjukhus på infertilitetsmottagningen eftersom det tog två år innan jag blev gravid, blev dock gravid på egen hand i samma veva som remiss för ivf skickades men ja, jag blev erbjuden att göra två vul fast mot självkostnadspris vilket såklart va värt varenda krona .-) Sedan när jag kom till bm så bokade hon in en läkartid där för ett extra ul då de hade en maskin på mottagningen.
Andra barnet väntade jag i en annan stad och där gjorde abs inga extra ul, skickades inga remisser hlr och hjärtljud ville de absolut inte göra. Jag lyckades dock tvinga mig till ett genom tjat och vädjan i v 17

Det va inte min ord bm då eftersom de va semestertider en hon gick motvilligt med på det och varnade att det skulle va för tidigt att lyssna på hjärtljud men hjärtljuden hittades ganska omgående