• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Jag har haft blodblandade flytningar till å från , från v 7 .. Har haft vul 2 ggr å alt ser bra ut... Såg väl senast igår att de kom lite blod men sen försvann de igen .. Så jag är inte oroad iaf ...

• Novalie2013

Okej, ja Molly är fint vi har funderat på namn å de enda vi kommit fram till är ett tjej å ett killnamn... Men de kan ju va två av en sort men iaf .. Våran dotter nu heter ju Novalie , å om de blir en kille å en tjej så har vi funderat på Nelly å Noah ... Men som sagt man vet aldrig

• mikaelah
    Novalie2013 skrev 2013-08-21 15:19:47 följande:

Okej, ja Molly är fint smile1.gif vi har funderat på namn å de enda vi kommit fram till är ett tjej å ett killnamn... Men de kan ju va två av en sort smile1.gif men iaf .. Våran dotter nu heter ju Novalie , å om de blir en kille å en tjej så har vi funderat på Nelly å Noah ... Men som sagt man vet aldrig smile1.gif

Men åh va fina namn :) klingar bra!
  • Hundloka
    frukarlssonn skrev 2013-08-21 11:00:01 följande:
    Jag gör ju min andra vecka på mitt nya jobb så jag är lite nervös när jag ska berätta
    Olivia 090610 ~ Freja101020

Samma för mig. Gör min andra vecka och vet inte när och vad jag ska säga till min nya chef. BF beräknad i mars. Jättenervöst!
  • Novalie2013

Tack mikaelah, som sagt bara funderingar men tror de kommer bli så om de blir pojke tjej som sagt de låter bra tillsammans fanns ju en liten grundtanke i det

• Prinsessan på ärten
    CrazyMee skrev 2013-08-21 21:54:22 följande:

Idag har jag varit på kub! Låg risk (1/14961) och allt såg fint ut :) BF 3/3.

Härligt :) hoppas på bra siffror för oss på måndag. Har kommit överens med pojkvännen att allt bättre än 1:60 låter vi vara. Risken för att gå vidare med fv prov måste vara mindre än risken för kromosomfel för att vi ska vilja det.
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-21 11:04:47 följande:
    Ja de kan ju va lite känsligt på nytt jobb fru Karlsson :-/ men de går säkert bra
    Ja, tack och lov har jag fått tillsvidare redan från start Men jag tror inte de hade gort sig av med mig även om jag hade vart vikarie, för jag är utbildad fritidspedagog och det är hårdvaluta på det! Denna skola har tydligen under deras 20 årsexistens endast haft en enda utbildad på de tjnsterna och det är pga att det är endast deltidstjänster. Och kravet är att det ska vara en utbildad, annars får de bara anställa ngn på vikariat som de gjort med min kollega. Men, i vilket fall, får jag inte mkt extrajobb i skolan där eller på mina lediga torsdagar blir jag tvungen att söka nytt jobb. Kommer dock söka inom kommunen så de kommer iaf inte bli av med mig Är ju redan dumt med tanke på sgi:n men en ekonomisk smäll vi får at och det kommer vara så värt det
  • frukarlssonn
    Hundloka skrev 2013-08-21 18:16:46 följande:

Samma för mig. Gör min andra vecka och vet inte när och vad jag ska säga till min nya chef. BF beräknad i mars. Jättenervöst!
    Ahaaa ja visst känns det nervöst, som att ma har lurats på ngt sätt men de har ju ingen rätt att sparka en för det!

Tyckte bara det va pisnamt att ringa mitt gamla jobb när jag ff va mammaledig haha.

Ang Molly så va vi helt inne på att döpa vår andra dotter till Molly, innan vi bestämde oss för Freja i sista sekund
  • frukarlssonn

Inte vikarie utan jag menade provanställd.