• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • frukarlssonn
    juliaannaeva skrev 2013-08-22 21:59:27 följande:
    Bor ni nära Skövde tjejer? Jag bor i Lidköping så ska föda i Skövde! :) vi gör vul så nära 17+3 här i lisch! :) jag kommer va i 17+2 när jag gör. :)
    Jajjemen, bor i Tidaholm så det tar knappa halvtimman till Skövde! Häftigt om några av oss skulle ligga inne samtidigt? Skrattande

Btw, ska in till Skövde och kolla lite tröjor innan jobbet idag... Och ett par mammabyxor till. Fick dubbel lön pga jobbyte denna månad, det tackar vi inte nej till Men det blir att lägga undan så man klarar av de kärva månaderna nu i vinter med elräkningar...
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • juliaannaeva

Aha ne de är ju inte långt :D ja häftigt det vore! När har du bf? Jag har typ 45 min till Skövde

• asan25

Kom just från gyn och har bekräftad MA.
    Skulle vara i vecka 13 men läkaren gissade att det dog i vecka 8.
    Har tid till skrapning på torsdag.

Sitter här helt tom och med sambon 20 mil bort och han kommer inte förens på tisdag. Kanske kan jag ta semester och åka till honom imorgon. Kul att fira min födelsedag i helgen...

Lycka till Ni andra och jag hoppas jag återkommer snart i en annan tråd.

• 3längtan

Beklagar asan25. Har upplevt samma sak och det är verkligen förjävligt. Hoppas du kan ta ledigt, eller sjukskriva dig, så att du och sambon kan rå om varanda. Hoppas ett nytt pyre vill fastna snart.

• Afla

Jag beklagar verkligen:(. Visst borde du kunna ta semester annars skulle jag nog sjukskrivit mig några dagar, de förstår säkert på jobbet. Hade du det på känn, eller var det oväntat?

• asan25

Tack för omtanken. Jag har inte haft det minsta ont och blödde bara lite ibland när jag torkade mig så jag trodde jag fått UVI men det var ju lite värre...

Nu sitter jag på tåget till sambon och jag ska krama honom hela natten.

• Novalie2013

Nej, va tråkigt beklagar verkligen , men hoppas på ny tur snart igen.. Skönt att du får åka upp till karln din så ni kan ta hand om varandra ...

• Snowflakee

asan25 måste vara jätte jobbigt och hoppas du kan ta semester och få vara med din karl och få stöd ifrån honom. Hoppas ni får ett plus snart igen! 

• Snowflakee

Är i vecka 13 nu på söndag och idag fick jag åka och köpa gravidtröjor, min mage tittade ut så fort jag rörde lite på mig. Så då kände vi att vi berättar för alla våra bekanta (våra nära vet redan). Jag la upp en facebook status med texten : Nu bakas en speciell sorts bulle, ugnen är på 37 grader och timern är satt på 197 dagar Hjärta (iden är snodd av en annan tyckte det var ett roligt sätt att berätta) 

Hur är det med er andra har ni berättat?  

• yeenie

asan25: Nej! :( Beklagar! Skönt att du åker till honom så att ni kan vara tillsammans nu.