• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Sammandragningar känner jag av lite till å från... Men om de beror på nått har jag nog ingen koll på :-/ har känt mina bebbar idag , det va mysigt å få tillbaka den känslan .. Va ju inte så länge sen så jag har ju full koll mysigt illamåendet finns kvar , men börjar sakta bli bättre sugen men inte hungrig, så de blir typ äpple eller liknande å tugga lite på så märker man inte av illamåendet ... Å täppt i näsan är jag oxå :-/ men ingen näs spray används här

• Malin8803
    himla skrev 2013-08-25 20:25:17 följande:
    Hungrig ... NU ... suck ... det är ju snart dags å gå och lägga sig ... åå såå är jag såå täppt att jag knappt kan andas .... nässprayen räcker ju det lilla ett tag men vill inte överdosera ...ååå ...

Mina barn har ju vetat om Lill-Bus ett bra tag nu och det är såå mysigt när de varje natt när jag nattar dem kramar om och ger magen en puss å säger gonatt LIll-Bus ... 

nä måste nog ta mig en ost macka å lite mjölk ...      
    Köp koksaltslösning. bättre än nässpray när man e gravid :)
  • Malin8803

Vecka 13 idag :) 12+0 :) Läääängtar till torsdag. så man får reda på om saker o ting e bra eller inte.

• yeenie
    Afla skrev 2013-08-25 09:05:25 följande:
    Nä jag är verkligen inte hungrig/sugen på mat, skulle kunna levat på frukt hela dagen om jag inte hade två andra barn som behöver mat. Och jag har ju inte varit direkt illamående så det beror ju inte på det.

Vecka 12 idag (11+0), är det i slutet på denna vecka som missfallsrisken minskar?

Jag är också i v 11+0 idag Är inte heller speciellt sugen på mat... äter för att stilla den värsta hungern.
  • yeenie

Hjälper koksaltlösning då? Får nog testa det för jag har blivit totalt beroende av nässpray.

• yeenie
    Malin8803 skrev 2013-08-25 21:14:17 följande:
    Vecka 13 idag :) 12+0 :) Läääängtar till torsdag. så man får reda på om saker o ting e bra eller inte.

Förstår att du längtar! Tiden går så himla sakta bara när man väntar på något :-/
  • stuvadvitkål

Hallo tjejer:) hoppas eran helg har vart bra? Själv har jag börjat med en tablett som tar bort min uppblåsta kännsla o klump i halsen så nu mår man som en prinsessa :)

• Anka77
    stuvadvitkål skrev 2013-08-25 21:39:20 följande:

Hallo tjejer:) hoppas eran helg har vart bra? Själv har jag börjat med en tablett som tar bort min uppblåsta kännsla o klump i halsen så nu mår man som en prinsessa :)

Vad är det för tablett?
  • Prinsessan på ärten

Då är vi nästan exakt lika :) 12+1 idag och KUB ultraljud imorgon. Är galet nervös... Och orolig... Och nyfiken och förväntansfull... Och rädd.. Första barnet- alla känslor på en gång :)
  • tjejhalmstad
    Samma här :) Blir det ul på torsdag då? :) själv längtar man till tisdagen den 3 sep. fick ul tid då för att kolla att allt är bra. O sen rutin ul den 1 oktober :)