• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Afla
    Snowflakee skrev 2013-08-23 19:39:28 följande:

Är i vecka 13 nu på söndag och idag fick jag åka och köpa gravidtröjor, min mage tittade ut så fort jag rörde lite på mig. Så då kände vi att vi berättar för alla våra bekanta (våra nära vet redan). Jag la upp en facebook status med texten : Nu bakas en speciell sorts bulle, ugnen är på 37 grader och timern är satt på 197 dagar Hjärta (iden är snodd av en annan tyckte det var ett roligt sätt att berätta) 

Hur är det med er andra har ni berättat?  

Vad roligt:) Fattade folk? Vad fick du för kommentarer?

Vi har inte berättat för några än.. Kanske nästa vecka
  • SiriW
    Afla skrev 2013-08-23 20:12:27 följande:
    Vad roligt:) Fattade folk? Vad fick du för kommentarer?

Vi har inte berättat för några än.. Kanske nästa vecka
    Jag är så nervös för att berätta! 
    Min sambo har berättat för nästan alla sina nära vänner men jag har inte berättat för någon än... Nu har min kusin blivit gravid och vi verkar vara i samma vecka så jag har bestämt mig för att berätta för mamma och bror på söndag. Men jag dör nästan av nervositet! Ligger och vrider mig på nätterna. gAH! Jag har inte jättebra relation till min mamma och jag är rädd att hon ska håna mig eller något, vilket hon antagligen inte kommer göra... Är det någon annan som har samma problem?  

Kul sätt att berätta men jag skulle ALDRIG gå ut med det nu! Jag vill att det ska synas. Jag har insett nu att det känns väldigt privat, jag är rädd att folk ska ta på min mage eller säga saker om vårt förhållande etc...

Är jag galen?! 
  • Snowflakee

Jag fick fina grattis kommentarer ifrån alla så det var jätte roligt men var lite små nervös om jag skulle lägga det på facebook nu eller om jag skulle ta det senare men det har redan börjat synas på mig. Ser ut som jag skulle vara i 4-5 månaden så skulle dom se mig på stans så vet dom i alla fall, går inte att dölja! 

• himla

Asan25... Så otroligt jobbigt besked... Hoppas att ni nu när ni får vara tillsammans kan hjälpa varandra igenom sorgen. Kram

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312
  • frukarlssonn
    asan25 skrev 2013-08-23 15:48:14 följande:
    Kom just från gyn och har bekräftad MA.
    Skulle vara i vecka 13 men läkaren gissade att det dog i vecka 8.
    Har tid till skrapning på torsdag.

Sitter här helt tom och med sambon 20 mil bort och han kommer inte förens på tisdag. Kanske kan jag ta semester och åka till honom imorgon. Kul att fira min födelsedag i helgen...

Lycka till Ni andra och jag hoppas jag återkommer snart i en annan tråd.
    Nej men usch jag beklagar så mkt Gråter
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • juliaannaeva

Asan25: usch vad tråkigt beklagar :(

Igår drack jag en kopp kaffe, första på 8 veckor o ända sen igår så har jag mått skit :( vet inte om de kan va kaffet eller så har illamåendet kommit tillbaka :(

O nu går magen verkligen inte att dölja längre.... Var o lyssna på musik här igår o 3 st kom fram o sa grattis... >< i förra grav så syntes de inveckla 20 typ men nu syns de redan!

• Novalie2013

Kul att de börjar synas ordentligt sj mår jag illa av kaffet lite till å från , men dricker det ändå på morgon har svårt att va utan den koppen

• yeenie

Jag har också svårt att vara utan kaffe på morgonen, men måste blanda med mjölk nu. Dricker alltid svart annars.

Vi har inte berättat för många. De närmsta typ. Övriga får fråga.

Igår var jag förresten på ul! :) Var så nervös innan. Allt såg dock bra ut, var i v 10+5. Lika fantastiskt att göra ul varje gång!