• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Anka77
    Pixlar skrev 2013-08-28 09:10:05 följande:

Jag är sugen på mcdonalds alla dagar i veckan! Och kebab. Och tacos. Och sushi! Haha, matbudgeten har spräckts ganska rejält senaste månaden som ni kanske förstår.. Måste verkligen börja lägga band på mig själv ;)

Haha, jag skulle helst leva på pizza :)

Nu måste jag nog gå äta lite efter att ha läst om alla hamburgare
  • yeenie
    Prinsessan på ärten skrev 2013-08-28 08:40:02 följande:
    Jag har ätit massor med Max och Birger king ( gillar inte mc). När jag mått kasst eller blivit akuthungrig på vägen är det det ända jag varit sugen på... :(

Gillar inte heller McDonalds, deras burgare är verkligen äckliga.

För tillfället längtar jag inte efter någon speciell mat :/ Så tråkigt, vill ju svulla ibland. Saknar verkligen, verkligen brieost och rött vin!!!!!
  • Prinsessan på ärten

Ost och vin!!! Åh! Jag saknar rött kött med, köper allt vårt från en ekologisk farm här nere och de behöver aldrig tillagas rätt igenom. Godaste köttet. Men nu sitter man här med en genomstekt sula :(

Saknar även typ Parmaskinka... Och öl..

• yeenie

Mmmm, parmaskinka och öl. Parmaskinka går att äta om man fryser den i tre dygn först :) Å så finns det ju alkoholfri öl som är helt okej.

• Pixlar

Åh, jag ska nog unna mig en alkoholfri öl idag, är ju ändå lill-lördag ;) carlsberg är min favorit, vet ni någon annan som är god?

Brieost och kallskuret lockar något enormt också.. Rostbiff och potatissallad var jag sugen på hela förra graviditeten. När dottern var född överraskade sambon mig med det på BB! sjuksköterskorna bara skrattade ;)

• 3längtan

Kallskuret går bra att äta om det är nytilllagat alt fryst 3 dygn. Ädelost kan man ha i sås och liknande. Det ska bubla innan man äter men sen så! Men håller med. Briost och att glas rödvin! Åh va gott det skulle va.

• frukarlssonn

Åh öl har jag vart sugen på länge, måste köpa alkoholfritt till helgen! Tungan ute

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • himla

jag har aldrig varit någon öl älskare å inte direkt någon vin kännare heller  så inget jag saknar men ååå en riktig baguette med brieost å salami ... MUMS !
    saknar även en varm kopp med choklad ...

Då jag fick grav.diabetes förra graviditeten så måste jag nu vara lite extra försiktig, å jag försöker så gott jag kan å tänka ordentligt på vad jag äter redan nu så jag slipper ta insulin denna grav... håll tummarna för att första sockerbelastningen denna grav. på måndag går bra !    

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312