stuvadvitkål skrev 2013-09-14 20:55:24 följande:
Ja förbannade jävla cancer det började med bröstcancer o nu har det spridit sig vilket hon har vetat nått år men nu har den spridit sig ännu mer :( usch vad hemskt minms du din leukemi eller hur gammal var du?
usch å fy ja ... min kusin fick för måånga år sedan bröstcancer och klarade sig, men för min vän gick det sämre... som tur var så dog hon ovetande om att cancern hade kommit tillbaka ... hon var friskförklarade sedan några månader tillbaka, det gick jättefort !
Jag kommer ihåg när jag var sjuk .. åtminstone fragment av det ... sitter djupt inborrat i mig ... Jag hade precis börjat första klass 1982 när jag svimma och bara gick och la mig när jag kom hem från skolan ... min mamma kände inte igen mig ... så hon gick till läkaren, som tog lite prover ... å sa åt oss att åka hem å packa en väska och snabbt ta oss upp till akademiska ... där jag sen fick tillbringa låång tid ... brr Blev frisk och fick inga återfall ...
Mina läkare sa att jag troligtsvis inte skulle kunna få några barn, MEN ååå så fel de hade ...
( Har tagit kontakt med dem nu på senare år när jag fått mina barn å de är helt överlyckliga ...
Lika lyckliga som jag är ... jag har ju dem att tacka för mitt liv ! )