• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Pixlar

Men åh, typiskt. Jag la upp den med nya appen, verkar strula en hel del. Kan lägga upp via datorn sen!

• Snowflakee

Idag är jag i 15+2 och fick se min lilla guldklimp och h*n mår bra! Min första reaktion var hur mår HAN ? hehe Så kanske blir en liten lillebror <3 

Magvärken/ryggvärken är värre än värst så blir att ta det lugnt nu någon vecka och hoppas det försvinner!  

• Anka77

Vilka fina magar tjejer! Själv känner jag mig bara fet, ingen fin bebismage här än :(

• Pixlar

Jag kan se min egen bild via datorn! Men jag kan prova att lägga upp den igen ändå.

Dotter född juli 2011 <3 BF i mars 2014 <3
  • Novalie2013

Och nej , tyvärr stuvadvitkål jag kollar efter teutonia cosmo tvillingvagn 2012 men har provat en teutonia enkelvagn å gillade den jag glor på blocket varje dag den jag köpte till Novalie är baby merc å va hyfsat billig ny med alla tillbehör å de är en kombivagn... Har funkat bra för mig ...

• Pixlar

Hehe, ja :) men jag pluggar nu under hösten och träffar sällan folk så jag har inte fått så många kommentarer än. Det har mest varit att när jag berättar så säger dom: "jag tyckte väl att du hade fått mage, men jag vågade inte fråga!" ;)