• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • 3längtan

Jag kommer precis ha gått 19 fulla veckor vid RUL. 3 veckor kvar. Som jag längtar!. Hoppas allt är bra och att man känner tydliga kickar vid det laget. Om allt är väl ska vi berätta för småtjejerna Men, men. Tre veckor kvar som sagt. Åker på långweekend med sambon på torsdag så då går ju några dagar i alla fall....

Själv har jag nästan inga problem med maten längre. Blir fortare mätt men å andra sidan blir jag oftare hungrig. Kilona börjar fastna och jag börjar oroa mig för hur många det kommer bli....

• Novalie2013

Nej dom är ju så här.. Man får ingen tid av bm utan man får vackert vänta på posten... Så lite tungt är de å inte fått nån tid ens... Men kände nån av mina bebbs nyss så blev lite gladare för stunden tänkte försöka sätta in en bild på magen idag , kanske fler vill göra de ?
    Jag är glad så länge kilona håller sig borta, å verkligen med tanke på att de är två... Men lite nervös blir man när man tänker på vart de ska sluta

• Prinsessan på ärten
    Novalie2013 skrev 2013-09-17 09:41:59 följande:
    Nej dom är ju så här.. Man får ingen tid av bm utan man får vackert vänta på posten... Så lite tungt är de å inte fått nån tid ens... Men kände nån av mina bebbs nyss så blev lite gladare för stunden tänkte försöka sätta in en bild på magen idag , kanske fler vill göra de ?
    Jag är glad så länge kilona håller sig borta, å verkligen med tanke på att de är två... Men lite nervös blir man när man tänker på vart de ska sluta
    Jag kommer också vara exakt 19 veckor gången (20+0) när jag har RUL.

Jag orkade inte vänta på att få en tid så ringde till KK här i Lund för att ta reda på när de satt upp mig.
    Bara att säga att man har en remiss, person nummer etc och så volia!

Kallelsen kom med posten typ 5 dagar senare så inte så illa kanske men jag vill heldre veta så snart som möjligt så att man kan planera med jobb och sånt (sällan man får en tid efter 5 liksom :) 
  • Novalie2013

Oj, ja de skulle man ju kunna göra fast jag har ingen annan tid att passa dock . Men kommer att ringa om jag inte fått den om 1-1,5 vecka... Skulle få den i mitten på september. .. Så när som helst plötsligt händer det

• Pixlar

Fin mage Novalie2013! Tänkte lägga upp en snart jag med, om jag vågar.. Är fortfarande lite nojjig att jag ska bli igenkänd, eftersom att alla nära och kära inte vet än.. ;)

• Pixlar

Tja, det får väl bära eller brista ^^ (OM det skulle vara så att någon av er kan identifiera mig baserat på mina kläder eller nåt kan ni väl vara snälla och låta bli att skriva det här i tråden iaf :))

De här bilderna togs igår, v14+0. Svullnaden har lagt sig så jag har lyckligtvis fått min midja tillbaka, åtminstone när man tittar framifrån ;)