• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • stuvadvitkål

Alltså det spelar ju ingen roll hur skorna kom av jag ville ju bara att dom skulle va på man måste väl för faan kunna säga till utan att personalen blir sura

• Novalie2013

Tycker att de vart väldigt dåligt skött av läraren.. Man säger inte så till barnen (tänkte på -säg sanningen å vara sur) speciellt inte när barnen tror att dom ska bli arga.. Hon kunde ha skött de snyggare å bara sagt att- oj , ja men då får vi ha bättre koll på dom där rackarns skorna ..
    Med en liten glimt i ögat..
    Nu har ju inte mitt barn börjat ännu å jag har ingen aning om hur de kommer bli när hon börjar i februari.. Men vi får väl se .. Men jag tycker iaf du gjorde rätt å sa till.. För de är fan kallt ute!!

• frukarlssonn
    stuvadvitkål skrev 2013-09-20 21:37:19 följande:
    Alltså det spelar ju ingen roll hur skorna kom av jag ville ju bara att dom skulle va på man måste väl för faan kunna säga till utan att personalen blir sura

Då bar hon sig väldigt oprofessionellt åt och tog det personligen. Självklart ska du kunna prata med personalen utan att känna sura miner eller att de går på din dotter, som redan är ledsen!
    Olivia 090610 ~ Freja101020 ~ bf 26/3 2014
  • stuvadvitkål

Ja det kan man lungt säga att hon gjorde, ska bli intressant o se om hon säger något nästa gång vi ses,

• Malin8803

Vecka 16 idag. o jag känner mig inte gravid alls överhuvudtaget. skum känsla . man blir ju orolig samtidigt för man inte känner några symptom alls. men bara hålla tummar att allt e som de ska .

• Pixlar
    Malin8803 skrev 2013-09-21 10:34:27 följande:

Vecka 16 idag. o jag känner mig inte gravid alls överhuvudtaget. skum känsla . man blir ju orolig samtidigt för man inte känner några symptom alls. men bara hålla tummar att allt e som de ska .

Jag tycker inte heller jag känner av det alls just nu.. Ingen abnorm trötthet ens! Bara magen som numera börjar kännas att den är i vägen vid diskbänken eller när jag bär på dottern..

Fladdret jag har känt tidigare har också avtagit.. Försöker trösta mig själv med att bebisen fortfarande har gott om plats där inne och att den kanske bara "gömmer sig" just nu.. Men det är svårt =/ vill känna riktiga sparkar nu!
  • Prinsessan på ärten

Jag går in i v 18 imorgon (16+6) idag

Känner inget heller. Inget fladder illamående eller ngt alls. Lite rund om mage men känner mig mest tjock. Totalt o-gravid!

Enda ovanliga är humöret på kvällarna. Katastrof! Är antingen en total Satmara för minsta sak ( skrik och stampa i golvet typ) eller bryter ihop totalt och storgråter! Otröstbar och hyperventilerar. Stackars min sambo...

Tror det är hormoner. Hoppas det annars har jag seriösa mentala problem.

Vill bara att det ska bli den 7 okt och rul! Eller iallafall känna bebisen, så att man vet att hen lever :)

• kgv

Jag är i vecka 15, går in i vecka 16 på måndag. Kände små lätta buffar när jag låg på rygg i sängen imorse. Förutom att brösten ömmar känner jag mig knappt gravid, så lite buffar är alltid skönt att känna. Första graviditeten kände jag vecka 18+, andra graviditeten kände jag 16+ och nu tredje i 14+. Häftigt!

• SarahO
    Malin8803 skrev 2013-09-21 10:34:27 följande:

Jag har samma känsla, fast jag är bara i vecka 14 just nu. Har inte gjort nåt ultraljud eller nåt, bara inskrivningssamtalet med barnmorskan :P men jag känner mig typ inte gravid, men ibland blir jag påmind av "livmodersvärken" :P ingen kraftig dock :P