• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • mikaelah

Vilka härlig magar :) än så länge känns det bara som fett här :p men lägger upp om nån vecka eller två!

• Novalie2013

Fin fin mage Malin

De va ju inte tänkt att de skulle bli vagn redan nu men jag gav ett "bud" vad jag va villig å betala å hon tog de så de blev som en glad överraskning på kvällningen fick den 1500:- billigare jag är superglad

• Annnanym

KUBtest gjort idag, pyret sprattlade och gjorde jobbet svårt för barnmorskan. Så sjukt att man ser hur den lever om där inne och ändå känner man inget! Men hon trodde att om någon vecka borde jag känna första rörelserna. Längtar! Resultatet på kub blev 1/20000, så kunde inte varit bättre

• Malin8803
    Novalie2013 skrev 2013-09-17 22:05:08 följande:
    Fin fin mage Malin

De va ju inte tänkt att de skulle bli vagn redan nu men jag gav ett "bud" vad jag va villig å betala å hon tog de så de blev som en glad överraskning på kvällningen fick den 1500:- billigare jag är superglad
    Tack:)
  • stuvadvitkål

Usch måste verkligen få skriva av mig.. Berättade ju om hon som hade cancer, idag fick hon reda på att hon har 2veckor - 2månader kvar att leva.. Ja finner inga ord är så himla lessen för det är verkligen världens goaste människa omtänksam o hur snäll som hellst ;( tycker så synd om henne o familjen jävla sjukdommar o skit, varför kan alla bara inte få leva tills dom blir gammla o ska dö??