Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

När menar som förra gången , jag skrev de i början men de är lååååångt bak i tråden...
    Sjuk trött !
    Illamående över hela dagen!
    Suget efter mat !
    Å olusten på att äta !
    Spända bröst !
    Svullen mage !
    Men sen är de nog Inge mer ..

• Novalie2013

Tack alla , mitt besök va inte rutin utan jag fick bråka till mig en tid.. Med lite envishet funkar de ibland... Och ja det är jättekul med två hade dock bara planerat för en då min dotter bara är 5 mån .. Men men bara att göra de bästa av situation glädje är det iaf det är andra gg jag får tvillingar men första gången gick de Inge bra.. Så vi hoppas på en bättre gång nu

• Novalie2013

Haha ja, de kändes lite tätt med 2 direkt inpå men som sagt jag har nog igen det när dom blir äldre

• Novalie2013

Det är tvåäggstvillingar jag har.. Första gången va enäggs .. Men tvåäggstvillingar har större chans å klara sig tydligen sa läkaren... Men sjukt va jag mår illa å är trött.. Börjar bli riktigt drygt nu...

• Novalie2013

Stuvadvitkål : jo de är skoj men de va länge sen som jag mådde så illa som nu.. Blir nog å försöka med postafen eller nått

• Novalie2013

Inspirerande ord !! Å ska försöka njuta av mina symtom .. Haha näj de kommer jag inte men ska iaf försöka hålla humöret uppe.. Men satans så svårt när man inte orkar något å bara spyr men kram kram

Svar på tråden BF Mars 2014