Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Jag har ju min dotter på 5 månader så jag har ju fortfarande kvar trots att jag slutade när hon va 2,5 månad. Så nå uppehåll emellan verkar det inte hunnit bli.. Men måste fråga är det fler som drömmer varje natt sjuka/normala/ konstiga drömmar ...? Jag drömmer varenda natt , vaknar å vet ibland inte om det va äkta eller inte.. Jag vet ju men det känns så äkta liksom.. Å att sen inte kunna sova ordentligt utan vakna flera gånger å drömma helt olika varje gång :-/ sjukt

• Novalie2013

Sj vet jag inte hur det ska gå med amning denna gång.... Försöker läsa lite om tvillingar å sånt men man kan ju inte läsa sig till allt... Gick ju hur bra som helst med dottern.. Inga problem.. Tog tag de första hon gjorde å åt som hon skulle, när jag böt till flaska gick allt från första stund oxå.. Men är inte lika säker när de blir två :-/

• Novalie2013

Ja de är ju klart att de kanske skulle funka .. haha har ingen aning om vad som kommer bli bra men det lär ju märkas

• Novalie2013

Ja de kommer jag göra,, men som det känns nu så känns ersättning väldigt enkelt men ska försöka göra mitt bästa.. Vet att de blev mer psykiskt efter 2 månader med dottern å efter de gav jag upp , å de va de bästa jag gjort på länge .. Hade helt plötsligt en tjej som vart nöjd, va glad å pigg.. Istället för de där smågnället hela tiden ..

• Novalie2013

Jag gifte mig förra året när jag hade dottern i magen, men jag beslöt att inte färga håret utan hittade istället löshår å förlängde i samma färg (är blond redan ) så det vart kanon .. Men det är ju delade budskap om såvida man ska eller inte färga.. Gör som du själv tycker ..

Jag har berättat för alla mina närmsta å dom har vetat i en vecka nu, dels för att jag kommer troligtvis bli rund om magen ganska snabbt (tvillingar).. Och för att jag mår illa konstant å spyr .. Kommer lite hur som helst under morgonen å dagen ... å dels om jag får missfall ( urs vill inte ens tänka den tanken) .. Så då vet dom redan varför man är nere å kanske kan hjälpa eller bara förstå varför man mår som man mår...

• Novalie2013

Å inga stick har jag känt .. Men möjligtvis lite molvärk nån enstaka stund... Tänkte på blekningen är ju den starkaste färgen av alla.. Kanske är smidigare med en toning? Eller kanske bättre om man vill ta de säkra.. Vet ju att om man kladdar färgen i hårbotten att kroppen tar åt sig av färgen, men om frisören gör det kan dom ju lägga det en bit ifrån hårbotten å kanske förmildra det något .. ( bara tankar i mitt huvud )

• Novalie2013

Ja som sagt man gör som man vill med håret hahaha grattis till tt du ska gifta dig iaf min mage syntes knappt å va på bröllopsdagen i vecka 18 men berättade till alla då för min svärfar sa bort sig på talet å sa att han skulle bli farfar då va jag ju tvungen å resa mig upp å säga att jag va gravid å bekräfta hahaha så kan det ju oxå gå :D

• Novalie2013

Min mage är bara svullen vad jag vet, är mammaledig så gå i mjukisar jämt så jag "känner" inte skillnaden på kläderna men jag är i vecka 8 nu så ligger efter lite jag med.. Men som sagt med tvillingar så kommer det ju troligtvis visa sig tidigare .. Sist gick jag nog till vecka 20 innan folk verkligen såg att man va gravid men nu har jag redan fått mage så kommer ite kunna dölja det speciellt med tanke på att vi bada häromdagen ute å det syntes kan jag lova

Svar på tråden BF Mars 2014