BF Mars 2014
Får gratulera
Får gratulera
Mm kan nästan känns lukten av nybakade bullar
lät gott
dock har jag snöat in mig på morötter ... Dessa gravidgrejer ð??? men däremot så kan jag säga förutom mitt underbara illamående å mina ständiga besök hos gustavsbergaren... Så skulle jag lägga mig i sängen igår .. Gjorde som jag brukar sitt på kanten ben ben... Men nej surru det gick inte ... Världens knak i höften å en superdålig natt !!! Men kände inget under dagen idag så trodde de bara hade gått över ... Så helt plötsligt tjillevipp så har jag brakont i höften å kan inte stödja mig ordentligt.... ð???Morr... Ska nog knapra i mig mina morötter i soffan å va bitter en stund
Lycka till idag
.. Själv dricker jag kaffe som vanligt på morgonen .. Men kan inte dricka kolsyrat längre
ingen större förlust
önskar mina cigg smakade illa oxå , för jag har grymt svårt å sluta med de... Jag blir superstressad bara jag tänker på det ;-( jaja vi får se hur det går .... Gaser i magen finns det gott om å speciellt på kvällen ... Vad kul att ni köpt eller är på väg å köpa vagn.. Men hur vågar ni? Själv är jag superfeg:-/ visserligen väntar jag två å det är väl den största anledningen till att jag väntar så länge jag kan.. Samtidigt som dottern behöver en större "liggvagn" om hon nånsin ska kunna sova ute i en vagn igen. Fattar inte hur vissa vagnar kan ha så liten ligglängd
jaja man lär sig av sina misstag... Men den vagnen jag har är en kombi så sittvagn till henne har jag ju... Men vågar knappt titta på en tvillingvagn med tanke på allt som kan hända ...
Oxå nyfiken!! Undrar hur det gått
jo jag mår som sagt fortfarande illa, men det gjorde jag förra gången oxå.. Spyr på morgonen å kanske nån gång på dagen.. Beror på... Lyckades inte sluta med dottern men drog ner rejält.. Men samtidigt som det ger dåligt samvete så är det de enda som får en att inte va ständigt oroad å tänka så mycket .. Men som sagt jag vet ju självklart om riskerna vilket gör mig mer oroad just nu med tanke på för tidig födsel... Mm jobbiga faktorer på båda håll
jag gick ner 3 kg förra grav, och totalt fick jag upp 8 kg när allt va klart.. Tappade 9kg efteråt... Nu har jag gått ner 2 kg igen pga illamåendet.. Men som sagt det är ingen fara för va så säker på att du tar igen det med tiden som går... Sitter å kollar vagn.. Fastnade för teutonia team s4 2009.... Är det nått å ha? Kommer köpa en begagnad då det inte är i min prisklass å köpa en ny för typ 12000..... Urs va allt ska kosta...
Jesspaa.. Jo det kan jag förstå blivit lite pinsamt
men va fasiken .. De är ju sjukt svårt å kontrollera i alla lägen.. Å man ska ju hålla skiten borta från en liksom
hahaha
Jo svullen r jag .. Börjar få mage ordentligt
hahaha å illamående .. Urs å blä
Men va kul
grattis !!
Anaconda: syns bara bilden från datan ? Ser ingen från mobilen
Hormonerna är ännu kvar i kroppen så det är ingen mening med test än så länge... Sen hade du röd-brun... Det är väldigt normalt.. Men kan oxå vara ett pågående missfall.. De du kan göra är att hoppas att de inte kommer något mer ( som mensblödning) .. Jag hade blödning med dottern jag har nu.. Vart lika orolig jag men de va ingenting
Hade det en gång men va lite mer än bara lite om man säger så.. Trodde först på missfall men jag mådde fortfarande illa, ringde 3 sjukhus å försökte få vul tid men dom sa att jag troligtvis hade fått missfall (har fått flera förut) å att jag kunde vänta ut det hemma... 7månader senare födde jag min Novalie