• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Prinsessan på ärten

Malin, var bor du någonstans? Det brukar finnas privata alternativ i städer, tom mindre... Ystad har tex en klinik... Beverly utanför Lund... Etc... ( jag ringde typ alla i Skåne för att fråga om kub)

• frukarlssonn
    Prinsessan på ärten skrev 2013-08-01 08:36:13 följande:
    Beverly skulle vara veberöd... Damn autocorrect... Veberöd är inte(!!!) Beverly ( hills) :) hihi
    Mm d va ju detta med autokorrekt

Jag ringde ett privat när jag va gravid med tvåan och fick tid för ul nästa dag. Har du ngt i närheten Malin 8803? mINNS INTE OM JAG REDAN FRÅGAT... oj sorry caps
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • IdaMaria85
    Malin8803 skrev 2013-08-01 07:03:44 följande:
    Aa har läst med att man får kraftig magvärk som extrem mensvärk o blöder massa om man får missfall.

Har läst på internet där experter har skrivit att det e vanligt fram till vecka tolv osv.

Vi får se hur dagarna utvisar, e som sagt orolig men vet inte vad dom skulle säga om man ringde. man kanske blir avvisad direkt om att komma in o kolla osv.

Jag fick ett missfall i feb, hade då inga smärtor alls bara lite blod, var iv 7.gör ett ultraljud så du kan veta vad som gäller. Jag fick ett vul direkt då jag ringde trots att jag inte hade de klassiska symtomen på missfall...hoppas verkligen att det inte är ett missfall men det är värst att inte veta.

Jag blev i alla fall gravid rätt snabbt igen och nu är jag i v 8
  • IdaMaria85
    Malin8803 skrev 2013-08-01 08:24:11 följande:
    Måste ha ultraljud idag kan inte va såhär.

Sen malin så har jag en vän som blödde kraftigt i v7, men hon fick intr missfall:) lycka till! !
  • Novalie2013

Denna morgonen är joobbbig!! Fy fasiken va illa jag mår :-/ har spytt å känner att jag är på väg hela tiden ... Såå drygt!! Försöker göra annat för att ite tänka så mycket på de men de går ju inte.. Dottern är iaf glad över att få ligga kvar i sängen å tur är väl det

• asan25

Inskrivning idag kl 14 och jag är supernervös (för ingen anledning). Igår kväll var jag så svullen så det inte gick att dölja och sen helt plötsligt när jag lagt mig i sängen kände jag mig inte det minsta gravid.. Jäkla hormoner som spelar spratt.. Flört

• Novalie2013

Sj kan jag inte sova ordentligt ,inte ligga på mage utan enbart på sidan med en kudde mellan knäna... känns som jag är i v 30 å inte v 9...

• Pixlar

Usch, jag bara kräks och kräks. Blir tokig på det här! Har varit hemma från jobbet i fyra dagar nu och har sån ångest över vilket kaos det (kanske) är på min tjänst.. Funderar på att kolla upp möjligheten att bli sjukskriven. Vad tror ni? Det känns som att jag redan testar allt mot illamående, äter till och med lergigan comp på recept.

Svar på tråden BF Mars 2014