• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Malin8803

Tjurkärringen såg ett hjärta som ticka o vi med:).
    Jag grät as mycket o hon hade ingen förståelse. Men nu e de gjort o vi kan slappna av äntligen! Men hon borde inte ha fått jobba där.

• juliaannaeva

Åh grattis vad glad jag är för eran skull! haha samma som min läkare då, inte lämpad för jobbet!

• Pixlar

Malin8803: Tråkigt att du blev illa bemött, men ack så skönt att hjärtat tickade på! Hoppas att du kan slappna av lite nu :)

• Pixlar

Jag fick tid hos husläkaren kl 15 idag, ska diskutera illamåendet och eventuell sjukskrivning.. Vet inte vad jag hoppas på, en mirakelmedicin kanske?

• asan25
    Då var inskrivningen gjord, tog 30 minuter. Nu är det bara att vänta på UL den 28/8 och nästa BM-besök den 9/9. Hoppas tiden går fort.
  • Alfaqueen

Oj vad ni har skrivit! Det blir till att jobba hårt om man vill läsa ikapp... jag har semester fortfarande och dagarna liksom bara rinner iväg

Malin 8803: vad skönt att det är gjort, men var tråkigt med sådant bemötande! Skönt att du kan slappa lite nu då, och försöka njuta av grav  

Idag är första dagen på väldigt länge som jag verkligen INTE velat dricka kaffe. Det går bara inte. Och trött är man, vet inte hur mycket som är graviditeten och hur mycket som är bristen på kaffe Jag mår illa nästan hela förmiddagarna. Inte så jag kräks, men man blir liksom helt apatisk. Hur skall detta gå när jag börjar jobba om ett par veckor?

Nu är det i alla fall bara någon timme till som jag är ensam med treåringen, innan sambon kommer hem. Ingen tid för vila här inte!   

• mikaelah

Asan25: vakul att ha ul bokad och se fram emot:)

Malin8803: härligt att pyret mådde bra!!

• iSawas
    lills skrev 2013-08-01 09:39:28 följande:
    Lycka till idag iSawas, du får berätta hur det gått på ul sen:)
    Hej, oj jag kanske skrivit fel datum det är på måndag =)

Nu har min fru haft en brun flytning i går och en ljus ljus brun gul i dag på dagen så nu håller vi alla tummar å tår att vårt lilla mirakel får stanna och mår bra.

Har vart i kontakt med BM som skall göra VUL och hon är helt underbar och säger att sådana flytningar är mycket vanligt under de första veckorna i graviditeten och att har man inte smärta och rent blod så brukar de inte vara någon fara. Håller tummarna för oss alla som fått dessa att det bara är slämhinnorna som är sköra. Uppdaterar på måndag efter VUL så kanske de kan ge svar åt andra som har likadant.
  • Malin8803
    juliaannaeva skrev 2013-08-01 14:27:50 följande:
    Åh grattis vad glad jag är för eran skull! haha samma som min läkare då, inte lämpad för jobbet!
    Tack :)
    Nae hon borde sluta fan. absolut inte lämpad usch.
Svar på tråden BF Mars 2014