• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Malin8803
    Pixlar skrev 2013-08-01 14:28:15 följande:
    Malin8803: Tråkigt att du blev illa bemött, men ack så skönt att hjärtat tickade på! Hoppas att du kan slappna av lite nu :)
    Aa nu kan jag slappna av äntligen. så imorrn blir de sommarjobbet igen :)
  • Malin8803

Tack alla idag för stöttningen. kul att ni har tänkt på mig idag.
    Usch vilken dag ,vilken nervositet o oro o ångest o tårar o allt va de har varit idag.
    Men så skönt att man kunde se hjärtat ticka på :).
    Dock kan tjurkärringen ta pension. hoppas man aldrig får henne igen,ingen medkänsla eller nått.

Men nu kan jag andas! Har även köpt postafen mot illamående som ska testas när jag mår illa.
    Idag har jag inte mått illa alls eller haft nått,har varit fullt upp med oro o allt så har inte tänkt nått på de.

• frukarlssonn
    Malin8803 skrev 2013-08-01 14:17:36 följande:
    Tjurkärringen såg ett hjärta som ticka o vi med:).
    Jag grät as mycket o hon hade ingen förståelse. Men nu e de gjort o vi kan slappna av äntligen! Men hon borde inte ha fått jobba där.
    Underbart Skrattande
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Novalie2013

Va skönt att höra att det gick bra idag Malin !! Å hoppas de går lika bra för alla andra å mig själv oxå

• Pixlar

Blev sjukskriven nästa vecka av läkaren, men om jag känner mig bra nog ska jag gå och jobba ändå sa hon. Känns skönt att ha sjukskrivningen att falla tillbaka på i alla fall. Ska öka min dos lergigan från två om dan till fyra om dan. Värdena såg bra ut i alla fall och mitt blodtryck var lågt och bra, 90/50, för en gravid lågtryckare som jag är ^^

• Vim
    Jag grät as mycket o hon hade ingen förståelse. Men nu e de gjort o vi kan slappna av äntligen! Men hon borde inte ha fått jobba där.
    Underbart! Så glad för din skull!
  • Novalie2013

Skönt att du vart sjukskriven.. Inte lätt med det när man är gravid i början sj är jag mammaledig så slipper tänka på de, å tur va väl de med tanke på hur man mår

• yeenie

Vad skönt! Nu kan du slappna av :) Vilken vecka är du i?
  • Jessspaaa
    Malin8803 skrev 2013-08-01 17:38:58 följande:

Tack alla idag för stöttningen. kul att ni har tänkt på mig idag.

Usch vilken dag ,vilken nervositet o oro o ångest o tårar o allt va de har varit idag.

Men så skönt att man kunde se hjärtat ticka på :).

Dock kan tjurkärringen ta pension. hoppas man aldrig får henne igen,ingen medkänsla eller nått.

Men nu kan jag andas! Har även köpt postafen mot illamående som ska testas när jag mår illa.

Idag har jag inte mått illa alls eller haft nått,har varit fullt upp med oro o allt så har inte tänkt nått på de.

Vad skönt för dig! Och lycka till nu :)
Svar på tråden BF Mars 2014