• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Igår knäppte jag kort på min svullna mage .. Tänkte knäppa ett i månaden eller så.. Förra gången vart det typ 4 foton så lite glömsk då tror jag

Å sen blir jag så frustrerad att det inte finns en app jäkel för att få tvillingar ... Har letat överallt känns det som... Ingen som vet om de finns?

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-02 10:09:20 följande:
    Igår knäppte jag kort på min svullna mage .. Tänkte knäppa ett i månaden eller så.. Förra gången vart det typ 4 foton så lite glömsk då tror jag

Å sen blir jag så frustrerad att det inte finns en app jäkel för att få tvillingar ... Har letat överallt känns det som... Ingen som vet om de finns?

Är du med i ngn tvillinggrupp? Kanske ngn vet där?
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • yeenie
    Novalie2013 skrev 2013-08-02 10:09:20 följande:

Oh, väntar du tvillingar? Det har inte jag fattat Spännande!

Idag har jag en massa stick i nedre delen av magen, det känns lite smått obehagligt...
  • Novalie2013

Jo, om allt går som de ska så blir de tvillingar nej är inte med i nån tvillinggrupp.. Men kanske skulle försöka hitta någon.. Jag ligger ju lite före mina 1 barns appar liksom.. 2 mm ggr 2 och så vidare.. Jag måste ju plussa på en till som växer

• Alfaqueen

Känslan när det man blir paniksugen på ligger i skåpet! (Just den här gången var det Center-choklad)

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-02 11:57:39 följande:
    Jo, om allt går som de ska så blir de tvillingar nej är inte med i nån tvillinggrupp.. Men kanske skulle försöka hitta någon.. Jag ligger ju lite före mina 1 barns appar liksom.. 2 mm ggr 2 och så vidare.. Jag måste ju plussa på en till som växer

Ja det tycker jag, det finns säkerligen grupper här på fl En kompis till mig fick tvillingar och hon tycker det är jätteskönt att även vara med i en tvillinggrupp med, hon fick mkt stöttning där och det är ju säkerligen lite speciellt att vänta två med och få dela den upplevelsen med andra som också väntar två Ja nu menar jag INTE att du ska gå över till en tvillinggrupp Utan vara med i båda grupperna hihi Skrattande
  • Jessspaaa

Hej tjejer.

Jag plussade ju i måndags, det var ett svagt plus , men man ser att det är ett plus om man tittar. Men i alla fall, jag gjorde ett till idag. Och det visade negativt :(
    Har ömma bröst och är trött. Vet varken ut eller in just nu  

• Novalie2013

Oj, verkar konstigt att det är negativt andra gg... Skumt..

Nej, klart jag blir kvar i den här gruppen men ska kanske kika efter en tvilling oxå.. Men tycker de blir så mycket med flera grupper

• frukarlssonn
    Jessspaaa skrev 2013-08-02 14:09:44 följande:
    Hej tjejer. Jag plussade ju i måndags, det var ett svagt plus , men man ser att det är ett plus om man tittar. Men i alla fall, jag gjorde ett till idag. Och det visade negativt :( Har ömma bröst och är trött. Vet varken ut eller in just nu  

Men oj Testade du med samma test? Menar om det är ett mer icke känsligt test så kanske du ska testa m ett annat?
Svar på tråden BF Mars 2014