• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • lills

Pixlar: åt lergigan flrra gången. Kräkte bara upp dem:( Inget hjälpte. Men bäst blev det när jag åt med 0.5-1timmes mellanrum. Typ ett knäckebröd utan något på;) Denna gången inget illamående hittills men trötthet från helvetet! Hemma från jobb idag....orkade inte ens ta mig dit! Igår somnade jag på mitt skrivbord under tiden jag pratade med en kollega!

• lills

Lycka till idag iSawas, du får berätta hur det gått på ul sen:)

• Malin8803

Har varit hos min barnmorska o hon fixade en tid nu kl ett till gyn . Blir kanske vul ändå vet inte om jag klarar de. Men fått en tid iaf. Min barnmorska sa att de va vanligt plus att jag skulle egentligen ha min mens nu men kan inte utesluta nått. Bara gråter o gråter. Vill bara veta. Så får se kl ett.

• asan25
    Malin8803 skrev 2013-08-01 09:48:12 följande:
    Har varit hos min barnmorska o hon fixade en tid nu kl ett till gyn . Blir kanske vul ändå vet inte om jag klarar de. Men fått en tid iaf. Min barnmorska sa att de va vanligt plus att jag skulle egentligen ha min mens nu men kan inte utesluta nått. Bara gråter o gråter. Vill bara veta. Så får se kl ett.
    Lycka till! Skönt att din BM verkar vara ett stöd.
  • lills

vul är inte så farligt som man tror. Visst det är obehagligt men håll ögonen på skärmen och håll utkik efter pyret istället så blir det lite lättare. Klart värt det för att få se en liten bebis;)

Tror nog inte det är någon fara, men jag kommer ihåg hur nojjig/orolig jag var med första så förstår dig!

Lycka till!

• Pixlar

Lycka till malin8803! Kommeratt tänka på dig kl ett, även om jag är ganska säker på att allt kommer att se bra ut :) ta djupa andetag och försök att låta bli att tänka negativa tankar. Styrkekramar!

• Pixlar

Lills: jo det blir lite bättre när jag knaprar på nåt hela tiden, men i mitt jobb är det svårt (jobbar på myndighet med mycket klientkontakt). Dessutom har jag en gammal ätstörning som ligger och spökar som gör att jag lätt får ångest om jag hela tiden går och stoppar i mig saker..

• Malin8803

Tack så jätte mycket alla. Behövs.
    Jag hatar vanliga gyn undersökningar o allt sånt där därför jag typ inte klarar vul för jag e så spänd i kroppen o där nere. De va knappt att de gick o ta sån där cellprov när man skulle göra de. Jag har sån fobi. Vet inte varför.

E så nervös att de e nått fel för att förra gången inte gick bra då jag fick göra abort i vecka 20 . Därför blir jag mer orolig att de e fel på detta med. Plus att turen har inte varit på våran sida direkt detta år.
    Så hoppas allt e bra. Vill bara veta så man vet så man kan slappna av om de e missfall eller inte.

• Novalie2013

Du behöver inte svara om du vill,men va va det som gick fel när du kom in i v 20 ? Skickar lite styrkekramar !! I början hatade jag vul, men nu är det mest en vana om man kan säga så min obehagskänsla försvann efter alla miljoner besök ...

Svar på tråden BF Mars 2014