Hikib skrev 2013-07-09 06:11:49 följande:
Så trevligt med fler! Tror ibland jag är ensam gravid i hela gbg ;) Bor på Hisingen är 29 år och väntar första barnet typ 27:e. Ska på rul 29/7 så vi får se vad dom säger för datum då. Jag har (gudskelov) mått hyfsat bra hela graviditeten, men nu syns magen litegrann. Jag tycker ändå det är jättesvårt att fatta att det här kommer att bli ett barn!
Förstår dig. Tycker också det är svårt att få in i huvudet att det kommer ett barn om några månader. Tänk, det är verkligen bara några få månader kvar. Helt galet :)
Charlow skrev 2013-07-09 09:55:12 följande:
Välkomna alla :D
Hur är det med eran hunger? Äter ni mer / mindre än annars?
Är det bara som blir jätte grinig och blir panikhungrig när jag blir hungrig?
Hungern kommer liksom inte sådär smygandes som innan utan nu blir jag vrålhungrig på en gång från ingenstans som om jag inte ätit på flera dagar så blir jag jätte nära till gråt ibland när det är riktigt illa. Blir heöt yr och mår illa.
Fy!
Fin bild på magen :) Min har också "ploppat" och nu går den inte att dölja direkt. Mysigt såklart.
Angående hungern så känner jag verkligen igen vad du säger. När jag väl blir hungrig blir jag hungrig som en varg, direkt. 5 minuter innan kan jag ha känt mig helt mätt. Dessutom är jag hungrig ganska ofta nu, jämfört med förr. Äter gör jag också. Är ingen som tänker gå och snåla på kalorier direkt. Tror kroppen säger till att den är hungrig för att den behöver mer mat :)