• Charlow

Göteborgare BF December 2013 <3

Hej alla gravida göteborgare med BF runt december 2013! :) 
    Jag heter Charlotte är 23 år, gravid med mitt andra barn <3 
    Tänkte att här kunde vi samlas och diskutera allt  om graviditeten, tankar, känslor och allt annat runt omkring :) 

Hoppas att vi blir ett glatt gäng! 

• Svar på tråden Göteborgare BF December 2013 <3
  • Charlow
    Evig kärlek skrev 2013-07-18 19:20:20 följande:
    Vår lilla kille med BF 5 december Hjärta

Gud vilken fin bild! Så söt! :) Grattis till lillkillen! 
  • Charlow

Välkommna alla nya {#emotions_dlg.flower}  

Hur mår ni idag? :) Känner ni bebisen röra sig än?  

• pernilla78

Kände första fladdret i onsdagskväll! hade precis gått in i v18 då!

Mår fortfarande hyfsat, krångel med magen bara men vi åker hem till vårat imorn efter 2v på landet (utedass). Spänner över magen till och från och ner mot ljumskarna men inget jag är direkt orolig för just nu.

• Mybabies

: ) tack!

Ja känner av några gånger om dagen men väldigt svagt. Har moderkakan i framvägg så kan ju bero på de ; )

Jag mår super bra, svag "mensvärk" ibland o lite öm ovanför magen typ mellangärdet på vänstersida.
    Hade likadant med pojkarna när magen växte.

• Charlow

Okej vad mysigt! :) Jag har känt henne länge nu men kanske för det är andra barnet. Fast jag känner henne dock inte så ofta eller så tydligt. Har också moderkakan i framvägg :)

• Lolli82

Hej! Jag hoppar in här :) Väntar vårt andra barn i december, har en tjej på snart 2 år! Känner ni andra bebisen mycket? Jag har precis börjat känna små puffar, är i vecka 18! Nästa vecka är det ultraljud, ska bli spännande!

• Mybabies

Har kännt något sen vecka 13-14 men va osäker på om de va tarmarna lr den lilla. Nu vet ja dock att de är den lilla eftersom ja brukar känna av de när ja sitter i en visst ställning o vid vissa tidpunkter.

Är ju tredje barnet för oss nu men alltid svårt o veta säkert i början om de verkligen e den lilla ; )

Har ni andra börjat bli stora?
    Någon annan som har ömma o svällande bröst?

• Charlow

Kände också lillan tidigt! Väntar också mitt andra barn. Är mycket större om magen tidigare denna gången än förra :) Brösten är enorma och ömma och blivit lite mörkare i färgen. Lustigt hur fort kroppen ändras :) 

Hur mår ni idag?  

• Mybabies

Charlow: à de går fort! Dags o köpa större bhar så man slipper gå runt i amningsbh ; )

Svar på tråden Göteborgare BF December 2013 <3