Första barnet - BF Mars 2014
Javisst lele79 :)
Javisst lele79 :)
Vilken morgon... Varit vaken sen 4. Bäckenet värker, ögonen svider på en. Jobbig dag detta.
Ska till bm nu på förmiddagen och hoppas hon vet något trix till bäckenet.
Någon mer som kan vakna upp och det gör skit ont för ni legat för länge på en sida?
Attalie: Gud va jobbigt man kanske ska testa de med kuddarna :)
Sem: då kanske de e dax för sig nu när som :) jag har hört att man blir lös i magen precis innan de sätter fart :-P
Själv e jag sten hård i magen. Så som man va i början av graviditeten. :-/
Lillsmurfanlisa: jag köpte min kudde separat på jollyroom. :)
Oj hm de va ett tag sen jag köpte den.
Kommer inte ihåg va den hette. Mitten e typ platt och kanterna e lite tjockare. Ska se om jag kanske kan ta en bild på den och lägga upp :)
Nu har jag varit på mitt näst sista besök hos BM. Förhoppningsvis sista. Lillån växer på fint. Sf måttet e nu 35 så 1 cm har de ökat. Ökat 0,4 kg så skönt de börjat avta lite nu så nu e de 21 kg plus som jag gått upp.
Om han inte tittat ut till nästa besök blir de hinnsvepning. Någon som varit med om de som vill berätta hur ni upplevde de? Obehagligt gör de ont?
Micorazon: de gjorde vi sist jag va där
Jag har bara skrivit upp lustgas. Hatar att bada så de va inget som jag skrev upp :-P kanske man tar sig ett bad där uppe. Sen va de att jag har en enorm rädsla för förlossningar så vi skrev upp de och att dem skulle va förstående ha tålamod med mig och förtjusta mycket för att få mig lugn haha
Sen va de detta med amningen :)
Stort grattis till tösen
Nu har jag lagt upp bilden på kudden i bildtråden :)
Qwerty1234: oj herregud så snabbt
en dröm förlossning i mina ögon. Hoppas ni båda mår bra