-
Jag har oxå tänkt på de. Hon måste ju varit gravid innan giftemålet :-PMiCorazon skrev 2014-02-21 21:28:10 följande:Var inte hon gravid då på sitt bröllop? Har hon levt i synd då innan bröllopet haha?? ;) Usch! :D -
Mensvärk och stickningar har jag känt i några veckor. Vissa dagar mer än andra
-
Då går vi in i vecka 38 idag (37+0) 20 dagar kvar!! Nu är han färdig bakad så han får gärna se till att komma snart
-
Man vet ju aldrig =)Sirek skrev 2014-02-22 11:36:27 följande:Är absolut på på underlivspakten:)
Gällande träning så är det simning som jag tänkte satsa på. Promenader också såklart.
En helt annan grej. Har börjat tänka mer och mer på om det är en pojke ändå? På rul sa hon tjej så jag borde ju nöja mig med det. Men när tom bm säger att jag har en typisk pojkmage så drar det igång spekulationerna. Är nog inte dumt att backa upp med lite pojknamn i bagaget..
Men många har sagt till mig att jag har en typisk tjejmage. alla va typ 100 procent säkra på de. Så jag va ju lite inställd på de fram till 3D ultraljudet. Där visade klart och tydligt en pojke samma nu när jag va på ultraljud i vecka 32. Så Jag tror inte de stämmer så mycket med hur magen ser ut =) -
Säger som längtanefterlilladig. Tycker du ska ringa in istället för att gå hemma och va orolig
-
Awanata: ohh då kommer bebis inom 2 veckor. (Brukar dem säga) min svägerskas slempropp gick samma dag som förlossningen starta :-P
-
Ojjj spännande. Snart så
-
Hade oxå velat veta haha och kan man missa att den går?
-
Haha så då med andra ord ska man testa att göra de :-P
Då e du i alla fall ett steg närmare nu :) -
Själv har jag haft en jobbig natt/dag. Bäcken gör ont, får kramper till ch från. Fiffi har gjort ont sen igår. Inatt när jag vakna för att gå på tia sågjorde fötterna ont. Kändes som jag hade gigantiska fötter. Så denna dagen e jag bara trött på allt och vill bara ha ut han. Krupit ner i soffan och tycker synd om mig själv.
Detta är väl straffet för jag sa att jag mådde för bra igår