Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Lovely90 skrev 2014-02-28 11:33:21 följande:
    Har varit precis samma för mig de senaste dagarna, har känt bebisen men inte i närheten av lika mycket som innan. Fick göra ctg på BM besöket idag och bebis ser ut att må bra men har lugnat sig väldigt mycket. BM sa att det kan vara så att bebis vilar upp sig för att snart komma ut. Så kan vara lika för dig i så fall. Men BM sa att man skall alltid kontakta förlossningen om man är orolig och göra ctg där, bättre att bara på den säkra sidan sa hon.
    Uppdatera gärna när du vet mer. =) 
  • Zobeideh

Haha valrossen nr 4 i så fall. Känner exakt samma :-P dock svettas jag inte på natten utan från morgon till kväll svettas jag. Under natten brukar de va rätt lugnt :-P

• Zobeideh

Min innehöll inget blod i sig vilket jag trodde först att dem skulle göra :-P

På G kan de vara men de kan dröja veeeckor! ( min gick för någon dag sen och här ligger jag nu och känner fortfarande inget av att de e på G

• Zobeideh

Ja då ca de slemproppen. :) min har oxå gått men har hört av många att de kan ta veckor innan de startar :( snart en vecka sen min gick .. :-/

• Zobeideh

Du kanske får ut den när de väl e dax min svägerskas släpptes samma dag som hennes son kom :) så man vet aldrig

• Zobeideh

Här e inget på G han ligger bra där inne :-P dock känner jag idag att jag börjar få en rejäl mensvärk. Kanske kanske :-P hoppas de kan betyda något

• Zobeideh

Lider med henne. Vilken hemsk mardröm. Skickar en massa massa styrke kramar till henne.

• Zobeideh

Åhh va kul. Uppdatera när du kan
    Måste bara fråga har du känt under dagen att de varit något spec på G eller allting bara gick igång nu? :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014