Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Sem: nu har jag en enorm förlossningsrädsla så lite därför jag bara vill ha de undan, så snabbt som möjligt haha :-P
    Vet att där e dem som vill hinna smälta och ta in va som händer och de kan man förstå. En förlossning e nog de finaste man kan va med om. :) men i mina ögon kommer de va en hemsk och jobbig dag för mig. Oavsett hur efterlängtad lillen e :-P

• Zobeideh

Ingen som hört något från flowers? Kan inte låta bli att tänka på henne efter att hon skrev så vid halv 2 inatt och har inte hört av sig sen dess.

• Zobeideh

Tack för infon heene!
    Va skönt att höra då hoppas vi att de löser sig nu för henne :)

Jätte bra att du ringde :)

• Zobeideh

Ligger med världens "mensvärk" som kom från ingenstans som börjat sträcka sig mot ryggen.
    Kan de va så att de kanske e något på G! Hoppas de

• Zobeideh

Jag har oxå undrat lite över hon melt77 hoppas hon och barnet mår bra :)

Ja hoppas de kommer igång här. Jag har inte känt av något alls på dagar. Mått "för bra" sen efter BM igår så promenerade jag långt och idag va jag på shoppingtur så kan ju hoppats att de har haft sin effekt :)

• Zobeideh

Beklagar verkligen för det hemska ni behöver gå igenom Anki. Jag hoppas ni tar er igenom detta. Livet är verkligen inte rättvist. Och känner du för det får du gärna skriva till oss. Men samtidigt förstår jag att det är jobbigt. Skickar massa massa massa styrkekramar

• Zobeideh
    EmilyMAndersson skrev 2014-02-27 08:03:09 följande:
    William föddes åtta dagar för tidigt den 27 februari 03:44, 47 cm lång (kort) och vägde 2740g, helt perfekt liten gosse! ???? jag använde lustgas, när jag ville ha ryggmärgsbedövning var det ingen ide att sätta den. Vi mår kanon, jag hade en underbar -student, vi blev ett bra team! Hon hade ju så klart en bm som var ansvarig, men jag hade inga tvivel på henne, hon fanns där hela tiden och hjälpte mig igenom värkarna och till slut krystningen! Mannen som inte är riktigt förtjust i situationer där jag far illa skickade jag faktiskt ut under krystningarna till bebisen var ute. Jag vet inte vem av oss som blev mest nöjd över det beslutet, men så fort han glidit ur och min smärta var som bortblåst så satt Jonas vid min sida och efter ett ta fick han William på bröstet också! ???? amningen kom igång direkt, men jag stannat med bebis några timmar för Jonas fick ingen säng här Oxhagen behöver en pappa som är utvilad till mitt barn så vi inte sitter där båda två helt utmattade sen :) lycka till alla ni andra, jag kommer stanna kvar i tråden och läsa så klart :)
    Stort grattis till lilla killen =)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014