Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Längtanefterlilladig skrev 2014-02-18 15:09:19 följande:
    Jag smäller snart av!!!! Nu har jag mensvärk i intervaller hela tiden & magen är stenhård. Det gör ont!!! Börjar ju seriöst undra om något är på G.
    Kanske bäst att ringa upp till förlossningen? Kanske är något på g :)
  • Zobeideh

Själv har jag börjat med att rensa och städa skåp i kök och städat spis m.m allt sånt som jag inte kommer ha tid för sen :p. Det tar sin lilla tid men det gör inget. Har ju många dagar kvar till BF så de blir nått skåp idag och nått skåp imorgon :p. Kanske ska putsa fönsterna oxå när man ändå är igång haha

• Zobeideh

Åkte oxå in i vecka 25 för minskad fosterrörelser. Skämdes lite när han satte igång i magen så fort jag kom dit men som hon sa som tog hand om oss. Bättre att komma in en gång för mycket. För skulle de nu vara något så hinner dem rädda barnet.

Så åk in :)

• Zobeideh

Jag har själv köpt en åkpåse som e rätt så stor som kommer passa lillen i alla fall till vintern. Så nu när han kommer kör jag bara på overall och täcke. Känns som de räcker i mars månad. man är nog inte ute så mycket med en sån liten. Täckte lägga en fårskinn. Har hört att dem är jätte bra att ha i vagnen. Funkar både på vinter och sommar =)

• Zobeideh

Skönt i alla fall att de såg bra ut. Jag har ju själv märkt stt de inte e samma rörelser som innan. De e inte dem här hårda sparkarna längre. :)

Han kanske har lagt sig så han sparkar mot ryggen. Då känns de inte lika tydligt :)

• Zobeideh

Saknar sol, värme åhh. Nu är det bara grått och dystert. kan hoppas vårvädret tittar fram snart. :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014