Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Åh spännande då kanske de blir bebis idag såg dem hur öppen du va?

• Zobeideh

Kanske har turen som öppnar dig snabbt så du är tillbaka snart på sjukhuset igen :)
    Håller tummarna för dig att de går snabbt nu så de inte blir långdraget :)

• Zobeideh

Kan du inte ringa förlossningen och fråga om de e normalt eller 1177? Kan tänka mig att man har lite smärtor efter eftersom kroppen ska "dra" ihop sig igen.

• Zobeideh

De har hänt mig med förra veckan. Har inte hänt igen sen dess. Glömde fråga de hos bm innan idag

• Zobeideh

Stort grattis anaconda på din födelsedag

Har inte hört något från flowers mer än att hon skrev att de bara va några timmar kvar :)

• Zobeideh

Anaconda: härligt att BF dagen e här

Ja de låter som slemproppen har lossnat på dig spännande :)

• Zobeideh

Hej allesammans!
    Nu har man äntligen blivit mamma till en liten gosse som bestämde sig för att komma igår 23/3 17:52 3660 gram och 51 cm lång vi alla mår super och lever just nu i en bebisbubbla

• Zobeideh

Lele79: stort grattis till pojken :)

De med domningakänsla fick jag någon timme efter förlossningen de visade sig att jag hade kvar typ rester eller ja massa blodklumpar så när jag kom till bb fick dem trycka hårt på magen så allt kom ut. Efter de försvann domningakänslan. Så tycker du ska hålla koll på de och kanske ta kolla upp de? För när jag frågade på förlossningen om domningakänslan sa dem inte så mycket om de men de visade sig att de va fullt på förlossnibgen och ville typ bara ha iväg mig på bb. Nu i magen känner jag inget.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014