Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Haha ja de e bara att köra på och testa allt.
    Här kan vi inte köra sex. Har haft "ont" eller ingen skön känsla där nere nu på ett tag så sex e de sista jag tänker på. Dryyygt!! :-P

• Zobeideh

Majsa88: ja jag tror oxå jag gör de. För nu har jag ändå legat sen igår med samma smärta så man vill ju veta om de e på G :-P

• Zobeideh

Mensvärken e från naveln och neråt. Där nere känns de mest. Och så strålar de ut mot ryggen.
    Känns precis som att mensen e på G. Och man har en riktig mensvärk sån kraftig mensvärk så man e typ sängliggandes skit svårt att förklara :-P

• Zobeideh

Lillsmurfanlisa. Jag sitter inte vid datorn så kan inte skicka privat. Men kan du lägga till mig i gruppen. På Facebook heter jag Zobeideh Farazdaghi

• Zobeideh

Tänkte på de. E de någon som lagt skydd i sängen ifall vattnet går? Fick höra igår att de va bra att göra de, annars får man köpa ny madrass. Vår säng e ny så de känns ju lite mindre roligt om den förstörs haha. Va ska man lägga för att de ska skydda?

• Zobeideh
    j3nnyy skrev 2014-02-28 10:46:41 följande:
    Zobeideh jag köpte plastad frotté till spjälsängen, så jag la de så gott de gick i vår säng så länge :) tänker att de skyddar lite iaf
    Tack för tipset ska kolla på de =)
  • Zobeideh
    j3nnyy skrev 2014-02-28 10:46:41 följande:
    Zobeideh jag köpte plastad frotté till spjälsängen, så jag la de så gott de gick i vår säng så länge :) tänker att de skyddar lite iaf
    Vart köpte du de? =)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014