men alltså va fasiken tjejer, pratade precis med vårdgarantikansliet och fick nu höra att man INTE kan använda sig av vårdgarantin när det gäller insemination utan bara för ivf, SUCK... det var ju t om kliniken dit min remiss skickades som sa att jag kunde använda mig av vårdgarantin, hur less blir man nu egentligen... jaha så vad sjutton gör man nu då tro... får väl snällt vänta tills de bedömt min remiss och sen vänta ännu längre för att få göra en jäkla insemination... el ska man bara skita i allt å ställa sig i kö för ivf på en gång kanske, va jobbigt det blev nu! och tillråga på allt så berättar en kollega idag på lunchen att hennes dotter ska ha barn till våren igen, allatså det bara kryllar av barn å gravidmagar överallt i min närhet just nu, blir så ruskigt avundsjuk å ledsen...en vän som to m är ynge än mig väntar sitt 3e barn och min bästa vän ska få sin 2a bebis nu i veckan, + jobbkollegor som är gravida och många fler vänner som ska ha till våren nu..tur att den här gruppen finns så man kan skriva av sig lite ibland och skönt att veta att man inte är ensam i allt detta!
Jessica hur har det gått för er? har ni hunnit få nån tid för nytt prov/vidare utredning mm? Tänkte på dig nu i helgen när jag var uppe i Umeå och håller tummarna att allt löser sig!
Samantha85, det är bara kämpa på även om det känns motigt, det är det ju värt i längden! :) och känns det allt för tungt så finns vi här och kan lyssna och stötta!