ser nu att det blev lite tokigt det jag skrev igår, menar såklart att om man inte híttar ngt fel som man kan behandla om man försökt i över ett år utan att lyckas så kan man få en remiss och hamnar i kön för ivf (om det nu är det man själv vill)
Skulle du ha problem med äl etc finns det mediciner som man kan prova, alla mina prover/värden såg bra ut men jag ville ändå gå vidare och har nu provat att spola äggledarna för att se om det skulle finnas ngn blockering vilket det ej verkar som.
Segt är det iaf, var å sniffade lite på min bästa kompis 1 vecka gamla bebis igår, så himla fin! jag vill ju så gärna också men sambon känns återigen lite motstridig i sina känslor, ena stunden vill han och nästa så säger han att "går det så går det," han har inte bråttom... SUCK, nä men jag har, jag vill NU, nu nu NU, hellst igår! haha! Hade tänkt prata med honom om att ställa oss i kö för ivf igår men han var på så dåligt humör att jag lät bli, får väl avvakta ett tag till, ringde iaf till stället dit min remiss för insemination skickades och en gullig sköterska skulle försöka lägga remissen högt upp i högen så att jag iaf kan få den bedömd (hon tillade också återigen att de inte ens brukar utföra "makeinsemination" så förmodligen kommer remissen bli avslagen och jag kommer få ringa tillbaka till kliniken och be att få remissen skickad nån annanstans....eller så lägger jga bara ner och väntar på att sambon ska bli redo för ivf ist, de verkar ju tyvärr inte som att insemination har så mkt bättre statisktik än när man försöker själv... livet är verkligen underbart ibland....... :/ suck!