• Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Svar på tråden Pergotime, följas åt?
  • Trasan87
    ZandraClaesson skrev 2013-10-21 08:52:14 följande:
    Hm, jag fick ömma bröst precis innan äl som med pergo men sen på äl slutade dem göra ont och med pergo så gjorde dem ont enda fram till mensen. ooc två dagar efter äl gjorde dem ont igen. då började jag ana lite att ägget kanske fäst ? och de hade den nog hehe :) 

åh de lät typiskt. vad är det för utbildning? :) 

Det är en hunddagisutbildning

men nu är jag förvirrad. Är bara på dag 10 men är sjukt sugen hela tiden och har lite trådigt flytningar :-S Det ska ju inte börja förrens om en vecka. Kan det vara något efterspök från pergon nu igen!! 
  • linnea83
    Trasan87 skrev 2013-10-21 18:35:54 följande:

Det är en hunddagisutbildning smile1.gif

men nu är jag förvirrad. Är bara på dag 10 men är sjukt sugen hela tiden och har lite trådigt flytningar :-S Det ska ju inte börja förrens om en vecka. Kan det vara något efterspök från pergon nu igen!! 
    Samma här!!Är på dag 9 bara och är också väldans sugen redan!Brukar komma privk vid äl som ska vara om 5 dagar enligt mig själv..Kände inte detta de andra 2 försöken med pergo..Nya grejer hela tiden!
  • Geléhallon89
    Trasan87 skrev 2013-10-21 18:35:54 följande:

Det är en hunddagisutbildning

man kan få äl jätte tidigt av pergo så för att ha lite koll är äl test bra och testa med så man vet. :)  du kommer känna massa konstigt med pergo ;) heh eller aa kan göra :P
    Vincent 080622 <3
  • Xaxxa
    ZandraClaesson skrev 2013-10-21 18:49:15 följande:
    man kan få äl jätte tidigt av pergo så för att ha lite koll är äl test bra och testa med så man vet. :)  du kommer känna massa konstigt med pergo ;) heh eller aa kan göra :P
    Vincent 080622 <3

Hur tidig ÄL då för jag har läst motsatsen att man får senare ÄL med Pergo.
  • Trasan87

ja precis. Jag har haft äl på dag 16-17 med pergo varje gång,
    känns som det här bara är något lurt nu :-P haha

• Xaxxa
    Trasan87 skrev 2013-10-22 18:57:11 följande:
    ja precis. Jag har haft äl på dag 16-17 med pergo varje gång, känns som det här bara är något lurt nu :-P haha

Värmevallningar, illamående och ÄL värk här.
  • linnea83
    Vul idag..Jag hade 5 ägg denna gång!!Svarar alldeles för bra på pergo,så kommer ej få dom mer.Tog ändå bara en halv tablett denna gången.Så ingen insem denna gång.Ska dock ta ovitrelle imorn så ska vi köra själva.
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-11-08 11:41:01 följande:
    Vf skriver ni inte längre tjejer? Hur går det för er ??
     jo här går det bra :)  går in i vecka 8idag och även sett liten på vul med tickande hjärta :)
    hur går de för dig? :)

Vincent 080622 <3
Svar på tråden Pergotime, följas åt?