Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Åhhhh vad härligt zandra att se.. Vilken söt liten... Vad skönt att allt är bra med dig o den lilla :)
För min del så går det väl bra.. Har min första mens nu efter mitt ma. Har haft mycket värk men nu mår jag bra... Vill bli gravid igen o snaaaaart....
Var du orolig pga att du gjorde VUL ??
Åhhhh vad härligt zandra att se.. Vilken söt liten... Vad skönt att allt är bra med dig o den lilla :)
För min del så går det väl bra.. Har min första mens nu efter mitt ma. Har haft mycket värk men nu mår jag bra... Vill bli gravid igen o snaaaaart....
Var du orolig pga att du gjorde VUL ??
Håller tummarna för dig Zandra!
Jag skulle fått mens i fredags, haft världens mensvärk hela helgen. Vi har varit uppe i stockholm över helgen på 65-års kalas, så har inte tänkt så mycket på det. Har ju inte ätit någon pergo den här månaden och vi missade äl med en dag. Men så gjorde jag ett test imorse på bim+3 och fick ett super starkt plus! Kan inte förstå det!!!
Härligt ett stort Grattis...
Då man minst anar det får man överraskning ..
Jag borde ju vara gravid fortfarande men men... Gud vad jag upprepar denna mening men man blir ju besviken på sig sj o jag vet att ni förstår mig...
Håller tummarna för dig Zandra!
Jag skulle fått mens i fredags, haft världens mensvärk hela helgen. Vi har varit uppe i stockholm över helgen på 65-års kalas, så har inte tänkt så mycket på det. Har ju inte ätit någon pergo den här månaden och vi missade äl med en dag. Men så gjorde jag ett test imorse på bim+3 och fick ett super starkt plus! Kan inte förstå det!!!
Tack :)
Jag känner inte så mkt än, lite värk då och då. Ska ringa och kolla imorgon om man får göra tidigt vul, är ju så nyfiken!
Hur går det för dig? Vilken vecka? Vad har du för symptom? :)
Måste fråga er, ngn här inne som uppöevt synstörmingar av pergotime??
Måste fråga er, ngn här inne som uppöevt synstörmingar av pergotime??
Linnn89 hur går de för dig?