• Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Svar på tråden Pergotime, följas åt?
  • linnn89

Hej zandra..

Tack för att du frågar men jag har inte blivet gravid än .. Kust nu är jag såååå förskyld.. Väntar på min äl i slutet av nästa vecka :)

Hur går det för dig o din bebis i mage :)

• Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-12-22 07:23:05 följande:
    Hej zandra..

Tack för att du frågar men jag har inte blivet gravid än .. Kust nu är jag såååå förskyld.. Väntar på min äl i slutet av nästa vecka :)

Hur går det för dig o din bebis i mage :)
    Hej, gud så segt jag svarar. håller tummarna att det gått bra för er :) 

jo här rullar det på, :) gick in i vecka 21 idag och har gjort rul och vi väntar en dotter :)
    Vincent 080622 <3 Nr 2 BF 29juni flicka <3
  • linnn89

Hhhh. Hej ja lite segt :)

Härligt att vara gravid önskade att jag också blir det nån gång :(
    Jag har bim på onsdag och hoppas hoppas hoppas Så mycket men kommer säkert att bli besviken :(

• wassan

hej tjejer...vet inte om det är okej ifall jag hoppar in här med några frågor. det är min första kur så jag har massa frågor 
    jag har själv ÄL men har ändå fått pergo och hade äl i onsdags och har haft väldigt ont i tjejmagen typ som molvärk och trött mår lite illa osv, kan pergo ge dessa falska symtom? tror till och med jag fick lite nidis för nån dag sen 

• Trasan87

Hej. Tyvärr så kan den det, jag fick alla grav symptom man kunde få med pergon efter varje äl! Lycka till!

• Geléhallon89
    linnn89 skrev 2014-02-19 20:53:06 följande:
    Vilka är det som har blivet gravida i denna tråd??
    har du testat än ? :)
  • linnn89

Jag är det men är LIVRÄDD för att något ska hända... Varenda lilla ont blir jag livrädd , varje gång jag är på toa o ska torka är jag livrädd... :( :( jag kan inte glädjas :( vilken vecka är du på?

• Geléhallon89
    linnn89 skrev 2014-02-20 17:25:02 följande:
    Jag är det men är LIVRÄDD för att något ska hända... Varenda lilla ont blir jag livrädd , varje gång jag är på toa o ska torka är jag livrädd... :( :( jag kan inte glädjas :( vilken vecka är du på?
    aha är du gravid? grattis :D .  vet hur du känner och svårt och inte tänka på annat. :/  ska du få ett tidigt vul så du kan få se pyret sen iaf för då känns de lite lättare.   jag är i vecka 22 nu, byter vecka på måndagar. 

• linnn89

Ja det är jag ;) men BARA i vecka 5 ungefär. Om jag nu har haft ägglossning 30 jan vilken vecka är jag på?? I vissa appar får jag vecka 5 o vissa 6 o vissa 7... Vad vet jag...

Härligt att vara långt ifrån dom här känsliga veckorna :)
    Har du fått veta vad du har pojke el flicka?

Svar på tråden Pergotime, följas åt?