Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Det kan vara en gravsymtom men tänk efter om du har haft det någon gång fast man brukar inte tänka på det... När man vill så gärna bli gravid är det då man börjar känna efter varenda symtom ;)
Jag har ingen aning angående Prego då jag använt metformin ;)
Hur många dagar har du nu tagit Prego? Har du varit på VUL kollat äl?
När har du bim ?
Vi håller tummarna för dig och jag hoppas verkligen att du blir gravid snaaart..
Trasan87 o zandra
Så ni båda har haft stickningar/hugg i äggstockar :) känns tröstande nu trodde att det inte var normalt.... mitt första gravsymtom är stickningar i äggstockar efter äl då jag har stickningar/hugg när jag har äl men det slutar efter två tre dagar men inte denna gång;)
Ok men har du mer än 14 dgr mellan äl o mens?
Vet att jag iaf på första kuren pergotime kände massor av konstiga symtom, så dumt att man glömmer av de så snabbt :p . jag kanske har skrivit något om det bakåt i tråden? :P
Tack snälla du! Ja verkligen, lättare och njuta nu och hon har vart och är så efterlängtad så jag spricker av lyckorus :) Håller mina tummar för dig att de nu är din tur :)
Vet att jag iaf på första kuren pergotime kände massor av konstiga symtom, så dumt att man glömmer av de så snabbt :p . jag kanske har skrivit något om det bakåt i tråden? :P
Tack snälla du! Ja verkligen, lättare och njuta nu och hon har vart och är så efterlängtad så jag spricker av lyckorus :) Håller mina tummar för dig att de nu är din tur :)

såg nu att de var första. jag åt två kurer sen tredje fick jag aldrig pergotime men de sitter i en månad efter också och då blev jag gravid. läst att det är ganska standard att det tar sig på kur 2-3 :) så håll ut nån månad till <3
vill bara säga att på tredje månaden använde jag ägglossningstest och fick positiivt och hade då sex dagen innan och dagen efter o de tog sig. använder du sånna? :)