• Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Svar på tråden Pergotime, följas åt?
  • wassan
    Geléhallon89 skrev 2014-02-23 15:10:32 följande:
    vill bara säga att på tredje månaden använde jag ägglossningstest och fick positiivt och hade då sex dagen innan och dagen efter o de tog sig. använder du sånna? :)
    jaa jag använder äl test de digitala från cb ;( 
  • Geléhallon89
    wassan skrev 2014-02-23 15:17:06 följande:
    jaa jag använder äl test de digitala från cb ;( 
    okej, ja använde bara de där billiga stickorna. :P  så kunde ja testa 2-3gånger om dagen för o va säker på att inte missa.. har du fått fullt utslag denna månaden? 
    Vincent 080622 <3 Nr 2 BF 29juni flicka <3
  • wassan
    Geléhallon89 skrev 2014-02-23 19:38:39 följande:
    okej, ja använde bara de där billiga stickorna. :P  så kunde ja testa 2-3gånger om dagen för o va säker på att inte missa.. har du fått fullt utslag denna månaden? 
    jaaa de hade jag glad gubbe ;) jag hade enorma äl smärtor så ägg måste det ha släppt (egen äl). 
    jag tänkte att det är omöjligt att inte lyckas med tanken på egen äl och pergo men fel kan man ha ;( 
    nya tråkiga tag nästa månad. 
  • wassan
    linnn89 skrev 2014-02-24 01:51:45 följande:
    Har du alltså testat i fick neg på gravtest?
    jag har inte testat för jag har fått mens ;(
  • linnn89

Nej vad tråkig men som zandra sa du har precis ätit din första kur så vänta nu två månader till och du kommer säkerligen att bli gravid ;) håller alla tummar o tår :)

• linnn89

Jag har fruktansvärt ont mensvärk och huggande ont i ryggen :( jag klarar inte av detta jag måste ligga i foster läge... Har ni verkligen haft så ont???

• wassan
    linnn89 skrev 2014-02-26 01:08:49 följande:
    Jag har fruktansvärt ont mensvärk och huggande ont i ryggen :( jag klarar inte av detta jag måste ligga i foster läge... Har ni verkligen haft så ont???
    ååh sådana smärtor hade jag också, aldrig haft så ont ;( 
    än idag har jag ont och mensen har fortfarande inte kommit igång helt 
  • Trasan87
    linnn89 skrev 2014-02-26 01:08:49 följande:
    fyy vad jobbigt, nää så har jag inte haft!
    Bf - 23 juli 2014, vår första <3
  • wassan

tjejer kan ni se nåt? 
    jag kunde se två tydliga streck men kunde inte få med på bild;(

jag hade vita flytningar och trådiga blod i söndags och igår fick jag samma men nu är de över igen...
    jag är på bim-+1 tror jag och tänker ta digital imon men är rädd;( 

Svar på tråden Pergotime, följas åt?