Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Konstigt.
1a kur pergotime. Ingen konstaterad problem med ägglossning men eftersom vi försökte 9 ggr innan mitt utomkvedshavandeskap i juli och inte funkat ännu ville min gyn sätt mig på den. Har annars regelbunden mens. På senare tid har jag haft bara en svag mensvärk. Nu med 1a pergokuren har jag ingen som helst känsla av värk. Känna ingenting? Någon mer med samma erfarenhet?
Hej zandra o ni andra det var länge sen vi skrev här.. Hur mår ni o hur går det med era graviditeter ?
hej!
linn89:
jag är gravid vecka 7-8 och jag mår piss ;( spyr väldigt mkt varje dag flera gånger om dan, yr och ingen ork..
jag har hemska uppstötningar..
klarar inte av något ;(
hur går de själv?
Hej wassan
Jag är i vecka 11+x alltså 12 o mår illa hela tiden o kräks ibland. Hatar alla lukter men ärligt talat jag står med allt bara jag får vara gravid :)
Det värsta tycker jag är halsbränna som jag inte klarar av. När jag får halsbränna kan jag inte göra utan måste stoppa det på något sätt...
gele å linn: ni har ju kommit en bra bit in i graviditeten juu, roligt<3
hoppas de går över snart inte alls roligt ;(
usch!
inte äta 2 h innan man skall sova hm de skall jag prova och se ifall de hjälper, så slipper man kanske spy också på morgonen
Jo det har jag men har haft blödningar och bruna flytningar fortfarande men allt såg bra ut så jag undrar hur länge det varar :) är så rädd då jag tidigare haft ma..
Geléhallon
Hatar gaviscon tabletter, jag kräktes så fort jag började tugga blääää men oral funkade perfekt så länge man inte äter något efteråt ;)
linn89; nu kommer jag inte ihåg riktigt men jag har haft blöddningar 3 gånger senaste var nog förra veckan eller under helgen nån gång ;( kan inte sluta oroa mig ska på vul 9 april ;
Jag är i vecka 24 nu, syns knappt att jag är gravid fortfarande.
Har inga direkta krämpor att klaga över, så jag är nöjd ![]()