Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Hur mår alla här inne då?
Jag är sååå trött i kroppen och ryggen tar kol på mig. Nu längtar jag bara tills hon kikar ut. Inte roligt längre. hehe
Vecka 30 på måndag och på torsdagen ska jag tillbaka för och träffa min fertilitetsläkare :) vet dock inte vad jag ska göra där. prata bara kanske. Ska även till barnmorskan igen för att för andra gången lyssna på hjärtat och ska även prata om hur dem ska ha kolla så hon vänder sig rätt innan det blir föresent , vill göra ks igen pga säte. vändningsförsök med sonen misslyckades och en gjordes ganska sent så var för trångt. så vill ha koll i tid :)
Jag är i vecka 26 och mår toppen bra fortfarande
Har inte fått så stor mage än, och hon sparkar och bökar för fullt!
Ska på första bm besöket sen RUL på fredag, då ska vi lyssna på hjärtat!
Hej tjejer..
Jag mår bra förutom lite bruna flytningar som inte slutar.. Känner lite lite fosterrörelser ibland :) är i vecka 14.. Illamående o halsbränna dödar mig.. När jag mätt får jag halsbränna o när jag är hungrig ( behöver inte vara hungrig) Mår jag illa osv.. Ibland funderar jag på vilket jag ska välja mår illa el halsbränna o må illa vinner ;)
Oj varför gör ni RUL så sent? :) min mage har stannat lite, eller så har den bara sjunkit. :P åh visst är det mysigt med sparkarna, iaf i början. haha min lilla har nog huvudet nedåt nu för bara sparkar på revbenen. :P
Här ser ni senaste magbilderna. tycker ni den sjunkit lite?

Oj såg nu att jag skrev meningen lite otydlig i förra inlägget :-P
Det är första bm besöket sen vi var på RUL i vecka 19
Jag är i vecka 25 på bilden och som ni ser är magen inte så stor, syns knappt att jag är gravid :-P ska till bm kl 13 idag så får vi se vad hon säger om det är normalt! Jag har iaf gått upp ca 7 kilo så nått verkar ha hänt iaf!

ja men precis :P haha …
nu har jag ansökt om föräldrapenning 60 dagar innan hon kommer då jag är arbetslös. :) glad man blev när hon syntes på sidan :D . åh !!