• Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Svar på tråden Pergotime, följas åt?
  • wassan
    Trasan87 skrev 2014-03-26 19:10:56 följande:
    Jag är i vecka 24 nu, syns knappt att jag är gravid fortfarande.
    Har inga direkta krämpor att klaga över, så jag är nöjd
    ååh vad skönt;) bara att njuta 
  • Geléhallon89
    wassan skrev 2014-03-26 16:09:22 följande:
    gele å linn:  ni har ju kommit en bra bit in i graviditeten juu, roligt<3
    hoppas de går över snart inte alls roligt ;( 
    usch! 

inte äta 2 h innan man skall sova hm de skall jag prova och se ifall de hjälper, så slipper man kanske spy också på morgonen 
    ja, helt underbart och nu är vi alla värda en bra graviditet efter allt vi gått igenom!! :) 
    Vincent 080622 <3 Nr 2 BF 29juni flicka <3
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2014-03-26 17:02:05 följande:
    Jo det har jag men har haft blödningar och bruna flytningar fortfarande men allt såg bra ut så jag undrar hur länge det varar :) är så rädd då jag tidigare haft ma..

Geléhallon
    Hatar gaviscon tabletter, jag kräktes så fort jag började tugga blääää men oral funkade perfekt så länge man inte äter något efteråt ;)
    hahah, håller med dig. jag har pinat mig igenom flera nätter nu för att jag vägrat o ta dem xD  hatar mest att de ligger kvar sånt mellan tänderna så de typ knastar när man biter ihop. "ryser" 
  • linnn89

Hhhhhh ryser oxå här :D

Prova samma märke fast oral... Tar du nefirex järntabletter? Tänker mest på hur äckliga de är.. Smaken är bläää

• Geléhallon89
    linnn89 skrev 2014-03-27 18:27:52 följande:
    Hhhhhh ryser oxå här :D

Prova samma märke fast oral... Tar du nefirex järntabletter? Tänker mest på hur äckliga de är.. Smaken är bläää
    Aa ska göra de :) ne åt de förra graviditeten men denna gången rekomenderade dem duroferon små runda tab. smakar inget och lättare att svälja ^^
  • wassan

åh jag har varit inne och fick omeprozol eller vad de heter funkar riktigt bra ;)

• wassan

jag mår såååå himla dåligt igår blödde jag mer än vanligt så jag åkte in på kvällen och där gjorde de vul och han sa att det är TRILLINGAR<3 hjärtat slog och två var väldigt nära varandra och den ena log lite längre ner, 
    han sa de finns inga tecken på mf men jag har ff ont i nedre delen ;( oroar mig men de är vad som har hänt mig..
    såå himla chockad jag blev...

tänkte bara uppdatera lite 

• linnn89

Trillingar?? Grattis vilken överraskning ? Vad berodde blödningen på? Är du i vecka 10 eller ?

• wassan
    linnn89 skrev 2014-04-01 13:40:21 följande:
    Trillingar?? Grattis vilken överraskning ? Vad berodde blödningen på? Är du i vecka 10 eller ?
    haha jaa trillingar ;) tack! 
    jag är såå chockad kan inte förstå de alls 
    för några veckor sen var jag på vul och då sa han att han bara ser ett foster..
    8+3 idag 
Svar på tråden Pergotime, följas åt?