Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
jaa precis! som förra inlägget har jag haft flera mf i rad så jag fick gå på en tidig ultra och då såg man en kry liten och allt såg bra ut.
dagen jag var beräknad för mens fick jag en blödning och blev väldigt besviken.
men dagarna gick och de var bort tog ett test och lyckan var enorm.
ungefär 1 vecka senare upptäckte jag lite blödning och alla gånger har mina Missfall startat så åker in och där får jag chocken när vul görs
tre små fina med hjärta och allt såg bra ut. skulle aldrig kunna beskriva min lycka. från att tro att man ska få mf till att få reda på att de ligger 3 st.
tankarna snurrar men jag är lycklig.
tiden rusar iväg och det är dags för kub då de upptäcks veckan innan såg jag mina hjärtisar. hjärtat hade stannat på alla tre..
veckan innan såg allt bra ut och de rörde på sig de var så overkligt.
har du äl i vanliga fall?
be om vul för säkerhets skull.
jag fick inget vul heller.
(ursäkta stavning och meningsbyggnaden har skrivit ihop det snabbt)
Tack snälla du <3 :D
Ja den gick jätte bra :) sprack endel utvändigt och läkningen var jobbig men nu är jag mig själv igen. :)
Tack snälla du <3 :D
Ja den gick jätte bra :) sprack endel utvändigt och läkningen var jobbig men nu är jag mig själv igen. :)
Jag tog min sista tablett idag, ska på vul på tisdag morgon för att se om någon äggblåsa växt till, hoppas det. Sen blir det mysa i veckan :)
Jag tog min sista tablett idag, ska på vul på tisdag morgon för att se om någon äggblåsa växt till, hoppas det. Sen blir det mysa i veckan :)