Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Jag har nog kännt så till och från hela tiden, det är säkert ingen fara. Har haft väldigt ont på högersidan ganska länge och jag har inte så speciellt stor mage heller.
Jag var inne i vecka 19-20 någongång på en extra koll för att jag hade väldigt ont och det var ingenting konstigt.
Hur går det tjejer?
Väntar på bebis
Hur går det för dig linnn?
Hej jag hoppar in här. Jag har pcos och tog min första tablett igår ^^ har gjort detta för några år sen, fick så 3 omgångar men blev inte gravid och tog då en paus. Hoppas på att det ska gå bättre denna gången! :D
Hur många omgångar tog det för er innan ni blev gravida? (Ni som blitt de med pergotime)
Hoppar in här :)
Fick 2 ägg som släppte på första kuren pergotime ( 1 tablett per dag)
Andra kuren sänktes dosen till (1 halv tablett ) ( ingen äl)
tredje kuren (1 halv tablett) ( Ingen äl)
Fjärde kuren ( 1 tablett ) ( ingen äl)
1 kuren Letrozole ( 1 tablett) Inte ens något ägg i rätt storlek.
Nu inväntar jag mens så jag kan starta med Pergotime kur 5!
( 2 tabletter per dag) Dock är min dr på semester men hört flera som tar utan VUL så jag kör på jag med :)
Fler som ska börja med Dubbel kur ?
Hej tjejer! Jag är inne på min 4e kur pergotime. Hoppas såå att det ska ta sig nån gång! Hur går det för er? Kram
Hej jag hoppar in här. Jag har pcos och tog min första tablett igår ^^ har gjort detta för några år sen, fick så 3 omgångar men blev inte gravid och tog då en paus. Hoppas på att det ska gå bättre denna gången! :D
Hur många omgångar tog det för er innan ni blev gravida? (Ni som blitt de med pergotime)
senast mens 15 juni! Inväntat mensen men fortfarande inget....
hade för 3-4 veckor sedan lite rosa flytning sen inget mer.
Men eftersom att dr sa att ingen av äggen var tillräckligt stora för att det skulle bli äl ( var där 2 juli) så undrar om dom kan ha vuxit till sig och jag ändå blivit gravid?
Eller om mensen hoppade och jag nu är på äl + ( antal dagar )
senast mens 15 juni! Inväntat mensen men fortfarande inget....
hade för 3-4 veckor sedan lite rosa flytning sen inget mer.
Men eftersom att dr sa att ingen av äggen var tillräckligt stora för att det skulle bli äl ( var där 2 juli) så undrar om dom kan ha vuxit till sig och jag ändå blivit gravid?
Eller om mensen hoppade och jag nu är på äl + ( antal dagar )
Hej! håller tummarna för er att det tar sig snabbt för er ! :)
Själv så fick jag min dotter i famnen den 27 juni och idag är hon 5veckor :)