• Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • TheOrp
    Tashie skrev 2013-08-17 09:18:30 följande:
    Du är ond.
    Men med tanke på att du har ett rageface som avatar så borde man ändå förvänta sig något sådant av dig. 
    Oh ja, jag är väldigt ond.... Ondare än Gru i "Dumma mej", fast den kanske är för otäck?
  • Sarakechi

Varför i helvete står man i kö och fiser bland folk som ska beställa mat? Har du ingen hyfs alls? Hoppas fan detta är trolleri.

• Fenomena80

Nu ska jag berätta nåt i genren bajs som jag fick höra nyss av en kompis. Kan inte låta bli att tänka på det när jag läser ts! Jag låg dubbelvikt om än äcklad.
    Håll i er nu!

Kompisen skulle ha en 69:a med sin nye pojkvän. Det var rättså färskt o de var nykära o hon tyckte ju att fadäser skulle vara extra pinigt såklart.
    Då de slutar o kompisen vänder sig mot honom o ler lite sådär sexigt så ser hon.....ve o fasa o hjärtstillestånd - han har bajs på nästippen!

Vidrigt, och stackars dem båda säger jag! Hon gned bort det lite random sådär, men höll själv på å dö!

• Charlie Bravo

En favorit på gymmet är att släppa stinkande smygare tätt på skivstångs- och hantelområdet när någon är igång med att ligga och pressa. Finns ju inget värre än att tvingas dra in någons fis genom näsan när man har maxat vikten på stången, men man har ju inget val i ett sådant läge.

• lollisen
    Fenomena80 skrev 2013-08-17 19:57:37 följande:
    Nu ska jag berätta nåt i genren bajs som jag fick höra nyss av en kompis. Kan inte låta bli att tänka på det när jag läser ts! Jag låg dubbelvikt om än äcklad.
    Håll i er nu!

Kompisen skulle ha en 69:a med sin nye pojkvän. Det var rättså färskt o de var nykära o hon tyckte ju att fadäser skulle vara extra pinigt såklart.
    Då de slutar o kompisen vänder sig mot honom o ler lite sådär sexigt så ser hon.....ve o fasa o hjärtstillestånd - han har bajs på nästippen!

Vidrigt, och stackars dem båda säger jag! Hon gned bort det lite random sådär, men höll själv på å dö!
    Men VA?? Då måste han haft en jäkligt lång näsa då eller?? Jag har aldrig varit med om att få en näsa uppkörd i röven av en 69. Låter märkligt.
    Per Aspera ad Astra!
  • Krafs
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 13:37:35 följande:
    Jag vill inte det. Jag anser inte att fisandet är en anledning till att avstå.
    Hahaha. Skita på sig då. Är det en nog stor anledning?
  • Baby Firefly

Jag har skitit på mig två gånger i mitt vuxna liv och varit nära att skita på mig miljoner gånger. Aktiviteten i min mage är minst sagt lömsk. 

Första gången jag sket på mig hade jag dock magsjuka och råkade skita ner sängen när jag helt utmattad somnade efter alla turer med spya och skit.

Andra gången litade jag på en fis. Det skulle jag aldrig ha gjort.

Många gånger har jag fått sätta mig i buskar och snår då hemmet varit för avlägset. Tur att jag lärt känna min mage så pass att jag alltid har toapapper eller servetter i väskan. 

• Shorona
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 16:39:21 följande:
    Jag har läst i en tidning att man kan vänja kroppen av med sin intolerans om man utsätter den för små doser... Ibland blir doserna för stora...

Och laktosfritt har jag inte råd med, när det bara är jag som äter det. Övriga familjen äter bara vanlig mat. Och min man vill absolut inte äta laktosfritt, det är inte riktig mat säger han... 
    Laktosintolerans beror på att ens kropp inte har det enzym som behövs för att bryta ner laktosen. Du kan alltså inte vänja dig vid laktosen. Antingen har man enzymet eller inte. Du har det uppenbarligen inte.
  • kimsi
    anneleea skrev 2013-08-18 10:23:37 följande:
    Ni har inte sett var tråden ligger?? Sandlådan ;)

Gjorde den inte först, då låg den i känsliga rummet.
  • Min underbara hjärtan
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 16:39:21 följande:
    Jag har läst i en tidning att man kan vänja kroppen av med sin intolerans om man utsätter den för små doser... Ibland blir doserna för stora...

Och laktosfritt har jag inte råd med, när det bara är jag som äter det. Övriga familjen äter bara vanlig mat. Och min man vill absolut inte äta laktosfritt, det är inte riktig mat säger han... 
    Fy vad äcklad jag jag blir av dej så bråttom kan du inte ha haft så du inte kunde gå in på toan och fisa!!!
  • seriös

Dåligt av mod att flytta den hit, nu går det ju inte att vara anonym och berätta sina bajs-historier...

• Cherry on top
    seriös skrev 2013-08-19 07:41:43 följande:
    Dåligt av mod att flytta den hit, nu går det ju inte att vara anonym och berätta sina bajs-historier...

Jag visste att det var du som var ts! Gillar du bajs eller?
  • seriös
    Cherry on top skrev 2013-08-19 10:22:19 följande:

Jag visste att det var du som var ts! Gillar du bajs eller?
    Nej nej nej, jag fiser inte i köer.... 
Svar på tråden Nedbajsad!!!!