• Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • Tealhawk

Din man är ett retard. Nästan alla vanliga mjölkprodukter finns utan laktos och smakar (så gott som) likadant. Det är ju bara idioti att hälla i sig laktos om man är intolerant. Saknar man rätt enzym så kan man inte träna upp det, men däremot om man inte äter på ett litet tag kan vissa personer lagra ett laktaslager i kroppen och klara mer laktos än vanligt.

These are not the droids you're looking for
  • Milla C
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 16:39:21 följande:
    Jag har läst i en tidning att man kan vänja kroppen av med sin intolerans om man utsätter den för små doser... Ibland blir doserna för stora...

Och laktosfritt har jag inte råd med, när det bara är jag som äter det. Övriga familjen äter bara vanlig mat. Och min man vill absolut inte äta laktosfritt, det är inte riktig mat säger han... 
    Hmm, NEJ - man kan inte "vänja" kroppen av med lactosintolerans! Är man lactosintolerant saknas ett enzym i tarmludden (som väldigt få människor i andra delar av världen ens har) som gör att man klarar av att tillgodogöra sig komjölk på rätt sätt. För alla som saknar det enzymet är lactosen mer eller mindre giftig.
    Jag har varit konstaterat lactosintolerant i drygt 10 år - och är tyvärr så pass intolerant (finns olika "grader" av lactosintolerans) att jag inte kan äta/dricka låglactosprodukter eller ens vanlig, olagrad, hårdost.
    Vi använder enbart lactosfria mjölkprodukter för hela familjen, och det är (enligt maken) ingen större skillnad på smaken. Låglactosmjölk däremot smakar helt annorlunda än vanlig mjölk, men hellre anorlunda smak och slippa fisar och illalukt ur munnen.
    Mamma till världens finaste pojkar; Gabriel -06 och Lucas -09
  • SweeneyTodd
    Tealhawk skrev 2013-08-16 22:18:41 följande:
    Din man är ett retard. Nästan alla vanliga mjölkprodukter finns utan laktos och smakar (så gott som) likadant. Det är ju bara idioti att hälla i sig laktos om man är intolerant. Saknar man rätt enzym så kan man inte träna upp det, men däremot om man inte äter på ett litet tag kan vissa personer lagra ett laktaslager i kroppen och klara mer laktos än vanligt.

Det heter en retard.
  • Tealhawk
    SweeneyTodd skrev 2013-08-16 22:32:15 följande:
    Det heter en retard.
    Autocorrect~ + Att det är ett låneord så det finns egenltigen inget korrekt svar, men jag brukar också säga en retard i vanliga fall.
    Härligt btw att du hakade upp dig på det enda felaktiga ordet i ett inlägg på nästan 100 ord.
  • Cherry on top
    seriös skrev 2013-08-16 21:48:18 följande:
    Äsch då, sluttrollat

Är det du som är Ts? Tänkte på profilbilden också...
  • Miss Princess

Åå fyfan! Kräks VEM står och släpper sig i matkön? GÅ PÅ TOA! Vi andra vill inte andas in din fislukt när vi står och väljer mat. 

• Solaika

Tips till er med laktosintollerans, finns superbra tabletter att ta. Både min mor o min syster äter dem o båda kan nu äta riktig mjölk utan problem. Syrran har därtill IBS och oerhört känslig i magen. Men med dessa piller kan hon äta mjölkprodukter utan problem. Om jag bara kom ihåg namnet.. Prolaktas kan det vara.. Osäker

• Kajanallan

Tur i oturen! Hörde om en vän som hade kjol. Det sköts iväg sådana projektiler att det riktigt stänkte långt uppåt väggarna!

• Tashie
    TheOrp skrev 2013-08-16 15:04:20 följande:
    Jag tycker det är kul att fisa offentligt... 

Jag ler alltid inombords då jag smygit ut en riktig stinkbomb i en kö nånstans... Blir den ljudlig så stirrar man surt på nåt barn som står i närheten så brukar de flesta dra slutsatsen att ungen lagt av den. Moahaha!

Extra kul då man är på en krog eller pub och snabbt smyger ut en vid bardisken som är full av folk, och ingen vill lämna sin plats eftersom de så gärna vill ha sin alkohol... 

Skitkul kort sagt

Du är ond.
    Men med tanke på att du har ett rageface som avatar så borde man ändå förvänta sig något sådant av dig. 
    Skillnaden mellan naturen och civilisationen är att i naturen går de inkompetenta under och i civilisationen gör de inte det.
Svar på tråden Nedbajsad!!!!