• Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 11:01:23 följande:
    Jodå, men alla är nog inte lika som du. Jag har problem med magen, och skulle jag gå på toa varje gång jag skulle fisa så skulle jag aldrig få lämna toan!
    Även du klarar nog att hålla dig i matkön! Hur lång tid tar det att köpa en hambrugare och gå ut? Max 10 minuter.
  • Fia 28
    Gryntroll skrev 2013-08-16 11:10:10 följande:

Bland det vidrigaste som finns med dessa "smygare" i köer, på bussen i affären osv. Nä gå undan, ut eller på toa!
    Senast vi var och shoppade kläder så släppte svågern en smygare som stank så vi fick utrymma affären. Jättetrevligt alltså!
  • Anonym (Pinsam)
    Fia 28 skrev 2013-08-16 11:25:08 följande:
    Senast vi var och shoppade kläder så släppte svågern en smygare som stank så vi fick utrymma affären. Jättetrevligt alltså!
    Ja, men han kanske har lika svårt att hålla sig som jag har... Försöker jag hålla tillbaka dem så får jag tväront i magen.. Som att tarmarna knyter sig... Och jo, jag vet att jag inte borde äta produkter som innehåller laktos, men jag har valt att liksom bestämma över min intolerans. Om jag vänjer kroppen med laktos så bör intoleransen ge med sig...
  • Fia 28
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 11:29:41 följande:
    Ja, men han kanske har lika svårt att hålla sig som jag har... Försöker jag hålla tillbaka dem så får jag tväront i magen.. Som att tarmarna knyter sig... Och jo, jag vet att jag inte borde äta produkter som innehåller laktos, men jag har valt att liksom bestämma över min intolerans. Om jag vänjer kroppen med laktos så bör intoleransen ge med sig...
    Jo lycka till med det!
  • 1022

Alltså ni som påstår att man inte skiter ned sig om man är normal, vad lider ni av? Har läst åtskilliga historier om folk som skitit ned sig och nej, det är inte särskilt ovanligt..

Hände mig själv för ett par månader sedan, inte lika kul. Trodde som de flesta som självupplevt detta att det var en fis men som länken till FB säger, jag blev lurad av min egen röv.

Vänta bara, det händer när man minst anar det:)

• Anonym (Inte kul)
    Anonym (nej) skrev 2013-08-16 10:38:04 följande:
    Nej. Är 35 år och har aldrig varit i närheten (efter att jag blev pottränad :P )
    Var glad för det. Jag har gjort det, men jag har å andra sidan en neurologisk sjukdom som orsak.
  • Anonym (Psssssst)
    Anonym (Trött) skrev 2013-08-16 10:49:16 följande:

Men herregud, ta dina sjuka böjelser till någon fler passande sida. Tror du inte att det är genomskinligt att du vill att andra ska berätta om sina "olyckor" så att du kan gå igång.

Håller med!!!

De som gillar skithål öht! Vill inte läsa mer om detta...spyr!!!
  • Anonym (Käften!!!!)
    Anonym (Psssssst) skrev 2013-08-16 12:00:07 följande:
    Håller med!!!
    De som gillar skithål öht! Vill inte läsa mer om detta...spyr!!!
    Men varför är du i den här tråden då om du inte vill läsa??????
  • Fia 28
    1022 skrev 2013-08-16 11:45:36 följande:
    Alltså ni som påstår att man inte skiter ned sig om man är normal, vad lider ni av? Har läst åtskilliga historier om folk som skitit ned sig och nej, det är inte särskilt ovanligt..

Hände mig själv för ett par månader sedan, inte lika kul. Trodde som de flesta som självupplevt detta att det var en fis men som länken till FB säger, jag blev lurad av min egen röv.

Vänta bara, det händer när man minst anar det:)
    Har man mag/tarmproblem, laktosintolerant, magsjuka kan jag förstå att det händer, men inte annars.
  • Anonym (Psssssst)
    Anonym (Käften!!!!) skrev 2013-08-16 12:09:19 följande:
    Men varför är du i den här tråden då om du inte vill läsa??????
    För att jag trodde först att det handlade om en riktig olycka. Synd om personen.

Fast på inläggen syns det att det är en person som tänder på det...
Svar på tråden Nedbajsad!!!!