• Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • Cherry on top
    Gryntroll skrev 2013-08-16 13:05:14 följande:
    Äh fyyy hatar att gå i en affär och komma in i någons "gasmoln", små små mikroskopiska partiklar av någons avföring rakt in i näsan. (vet inte om det är så, men har för mig att jag hört det, urk.) Vill bara inflika att här hemma fiser vi inför varandra, så jag är inte fullt så pretto som det kanske verkar Det är det där i offentliga utrymmen jag inte grejar.

Mythbusters hade ett avsnitt där de kollade om det verkligen var sant att alla bakterier tog sig ur toaletten när man spolade med locket uppfällt, att typ tandborstar och sånt får en massa bakterier på sig. Och jag har för mig att de kom fram till att det faktiskt inte ens spelar någon roll om locket är uppe eller nere, det sprider sig ändå.:-S Jag hoppas jag missuppfattat det avsnittet eller att jag minns fel. Snälla någon, rätta mig om jag har fel. Någon?
  • Anonym (Pinsam)
    Fia 28 skrev 2013-08-16 13:26:08 följande:
    Är det inte lättare att undvika laktos helt? Det finns ju massa alternativ idag!
    Jag vill inte det. Jag anser inte att fisandet är en anledning till att avstå.
  • Ailinia
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 13:37:35 följande:

Varför vill du inte må bra?
  • Fia 28
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 13:37:35 följande:
    Så du skiter hellre ner dej in public?
  • Wittra

Fan vad folk skiter ned sig på fl.....jämnt massa historier om folk som gjort ned sig...

Vad vill ni?

• 1022
    Fia 28 skrev 2013-08-16 13:07:23 följande:
    Allt detdär förstår jag. TS sa dock att det är väldigt vanligt att folk skiter ner sej, och jag håller inte med. De få gånger jag haft diarré, inte sjutton går jag til McDonalds då utan stannar hemma i närheten av wc!!
    Jo, och det skulle fungera alldeles utmärkt om man ägde förmågan att planera in när man ska bli dålig.
  • Cherry on top
    Wittra skrev 2013-08-16 13:53:10 följande:
    Fan vad folk skiter ned sig på fl.....jämnt massa historier om folk som gjort ned sig... Vad vill ni?

Eller hur. Är det en och samma person eller är det typ en grupp som håller på?
  • Anonym (Käften!!!!)
    Cherry on top skrev 2013-08-16 14:45:18 följande:

Eller hur. Är det en och samma person eller är det typ en grupp som håller på?
    Gruppbajsare... Det vill jag inte se....
  • Anonym (T)

Man kan väl inte vänja kroppen vid laktos, är man intolerant så är man!? eller har jag helt fel?
    Å har man då problem bör man undvika laktos, annars får man fan se till att knipa eller hålla sig hemma. De är både ohygieniskt och otrevligt att släppa sig offentligt, framför allt i  mat köer restauranger och mat affärer. Varför ska andra råka ut för såna personer för att folk inte kan knipa en liten stund.

• Anonym (ledsen)

Jag hatar ochså när man är ute och okända människor har fisit! De flesta kan säkert hålla en fis inne, det hade jag aldrig några problem med innan jag fick mitt första barn. Som slutade med en total sfinkteruptur , alltså jag sprack från a till ö. Nersövd och ihopsydd men efter det så har jag problem med att hålla gaserna inne. Fruktansvärt.

Svar på tråden Nedbajsad!!!!