• Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • TheOrp
    Anonym (Käften!!!!) skrev 2013-08-16 15:53:38 följande:
    Men va f-n håller folk på med????
    Vadå? Jag utövar min rättighet att släppa väder precis när jag vill, bara för att retas....

Ungefär som Ts, som ju tydligen äter mat med laktos fastän hon inte tål det... pheeew...

• Anonym (Nää)
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 11:29:41 följande:
    Ja, men han kanske har lika svårt att hålla sig som jag har... Försöker jag hålla tillbaka dem så får jag tväront i magen.. Som att tarmarna knyter sig... Och jo, jag vet att jag inte borde äta produkter som innehåller laktos, men jag har valt att liksom bestämma över min intolerans. Om jag vänjer kroppen med laktos så bör intoleransen ge med sig...
    Vaddå valt att bestämma över din intolerans? Din kropp fixar inte laktos. Punkt. Varför utsätter du dig själv, och omgivningen, för obehag när det är helt onödigt??? Det finns ju bot mot detta, ÄT INTE LAKTOS.
  • Anonym (fismaja)

Stackars dig TS. Obestämd Jag sket ner mig häromdagen då jag trodde att jag skulle fisa lite. Skäms
    (smittad på en utlandsresa) Ack så fel jag hade!
    Det var diarré och jag kan säga att soffan som jag var i blev rappad. Kräks Satt i bara trosor så det rann rakt ner på dynan. Skrek till pojkvännen som var i ett annat rum att han fick fan inte komma in där jag befann mig. Så fruktansvärt äckligt! Obestämd Sen står man där med en näve mellan skinkorna och vill samtidigt i panik försöka få bort skiten från dynan INNAN killen ser det eller känner lukten. Blää!!

• Anonym (Pinsam)
    Anonym (Nää) skrev 2013-08-16 16:36:04 följande:
    Vaddå valt att bestämma över din intolerans? Din kropp fixar inte laktos. Punkt. Varför utsätter du dig själv, och omgivningen, för obehag när det är helt onödigt??? Det finns ju bot mot detta, ÄT INTE LAKTOS.
    Jag har läst i en tidning att man kan vänja kroppen av med sin intolerans om man utsätter den för små doser... Ibland blir doserna för stora...

Och laktosfritt har jag inte råd med, när det bara är jag som äter det. Övriga familjen äter bara vanlig mat. Och min man vill absolut inte äta laktosfritt, det är inte riktig mat säger han... 
  • TheOrp
    Anonym (fismaja) skrev 2013-08-16 16:39:14 följande:
    Stackars dig TS. Obestämd Jag sket ner mig häromdagen då jag trodde att jag skulle fisa lite. Skäms
    (smittad på en utlandsresa) Ack så fel jag hade!
    Det var diarré och jag kan säga att soffan som jag var i blev rappad. Kräks Satt i bara trosor så det rann rakt ner på dynan. Skrek till pojkvännen som var i ett annat rum att han fick fan inte komma in där jag befann mig. Så fruktansvärt äckligt! Obestämd Sen står man där med en näve mellan skinkorna och vill samtidigt i panik försöka få bort skiten från dynan INNAN killen ser det eller känner lukten. Blää!!
    hihihi....
  • Anonym (Nää)

Ursäkta, men vad har du för man som vill att du ska äta sånt som du får ont i magen och gaser av????
    Jaja, lycka till men sätt en tidsperiod så att eländet får ett slut om det faktiskt inte hjälper att vänja kroppen.
    Så mycket dyrare är inte laktosfritt, är man intolerant så är man. 

• Anonym (pff)
    Anonym (nej) skrev 2013-08-16 10:38:04 följande:
    Nej. Är 35 år och har aldrig varit i närheten (efter att jag blev pottränad :P )
    Oj men så duttig du är då... 
    Finns nog fler än som vågar erkänna att dom faktiskt skitit ner sig...
    Jag gjorde de dock va jag magsjuk och hemma... och jag är30...  
  • Anonym (pff)
    1022 skrev 2013-08-16 11:45:36 följande:
    Alltså ni som påstår att man inte skiter ned sig om man är normal, vad lider ni av? Har läst åtskilliga historier om folk som skitit ned sig och nej, det är inte särskilt ovanligt..

Hände mig själv för ett par månader sedan, inte lika kul. Trodde som de flesta som självupplevt detta att det var en fis men som länken till FB säger, jag blev lurad av min egen röv.

Vänta bara, det händer när man minst anar det:)
    exakt! 
  • Africa

Vilket trams att "inte ha råd" och "laktosfritt är inte riktig mat"! Det skiljer inte så mycket i pris om du bara byter ut det du använder i matlagningen och den mjölk/fil du själv dricker/äter. Resten av familjen kommer inte att märka någon skillnad och du kommer att må bra och slippa vara med om detta igen!

• Anonym (Nää)
    Africa skrev 2013-08-16 17:03:07 följande:
    Vilket trams att "inte ha råd" och "laktosfritt är inte riktig mat"! Det skiljer inte så mycket i pris om du bara byter ut det du använder i matlagningen och den mjölk/fil du själv dricker/äter. Resten av familjen kommer inte att märka någon skillnad och du kommer att må bra och slippa vara med om detta igen!
Svar på tråden Nedbajsad!!!!