• Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • Anonym (fismaja)
    TheOrp skrev 2013-08-16 16:40:27 följande:
    hihihi....
    Ja nu kan jag skratta åt det men när det hände gjorde jag allt annat än garvade! Flört

Det är ju första gången jag gjort det som vuxen och ni som tror att det inte kan drabba er. 
    Vänta bara! När det väl sker går det kan det gå så snabbt att du inte hinner fatta vad som hände.
    Jag märkte olyckan först när jag reste på mig, kände inte ens att det hände. Trodde jag bara fes. Flört   
  • Cherry on top
    Anonym (Bajsgruppen) skrev 2013-08-16 15:35:53 följande:
    Hahaha ja det är "internationella bajsgruppen", de håller alltid på att bajsa ner sig in public.

HAHA XD Ja det är nog en del av en större konspiration till och med
  • Cherry on top
    NeedfulThings skrev 2013-08-16 16:26:27 följande:
    Dom diskuterade på p3 nu under semestern varför vi svenskar fäller ner locket. I programmet pratade dom med en professor i livsmedelshygien som hade koll. Spola fram till 01:36:50 ungefär så hör du vad hon sa. (Ja vi bör fälla ner locket) sverigesradio.se/sida/avsnitt/226570...

Åh tack så mycket Ja det var intressant, skönt att veta att det faktiskt hjälper att stänga locket! Hehe, kul att han i programmet stått över toaletten för att kolla så allt blev nedspolat:-P
  • Indianica

Stackare, sådant händer. Jag har kissat på mig en gång, på vårdcantralen, jag hann inte sätta mig på toan så allt kom på golvet och i mina kläder....dessutom hade jag en kaftig UVI så det stank på hela toaletten fast jag skurade på golvet så gott jag kunde med papper och tvål... det var riktigt pinsamt och jobbigt, jag smet fort hem och tyckte rejält synd om tanten som gick in på toaletten efter mig...för det luktade INTE gott Obestämd

• Anonym (väluppfostrad)

Har faktiskt hänt ett par gånger men jag är såpass väl uppfostrad så jag bara fiser hemma eller där andra människor inte finns. Så det blir inte ett offentligt problem att fisen var diarré...

• Rocktrollet
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 16:39:21 följande:
    Jag har läst i en tidning att man kan vänja kroppen av med sin intolerans om man utsätter den för små doser... Ibland blir doserna för stora...

Och laktosfritt har jag inte råd med, när det bara är jag som äter det. Övriga familjen äter bara vanlig mat. Och min man vill absolut inte äta laktosfritt, det är inte riktig mat säger han... 

"Inte riktig mat".

Om du fiser in public så lär du göra det framför honom också. Kan han inte äta laktosfritt om det innebär att han slipper en sunkig fru som går runt och släpper sig hela tiden?
  • Anonym (laktosintolerant)
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 16:39:21 följande:
    Jag har läst i en tidning att man kan vänja kroppen av med sin intolerans om man utsätter den för små doser... Ibland blir doserna för stora...

Och laktosfritt har jag inte råd med, när det bara är jag som äter det. Övriga familjen äter bara vanlig mat. Och min man vill absolut inte äta laktosfritt, det är inte riktig mat säger han... 
    men ursäkta, vad har du för löjlig man? laktosfria produkter smakar som de med laktos i och mat lagad av dessa produkter är minst lika goda och riktiga som andra. Om jag vore dig så skulle jag laga laktosfri mat en period och se om han märker något! Tack och lov att jag har en man som inser att jag är värd att må bra!
  • Michelle 341

Har inte alla råkat skita på sig nån gång? En fis som lurades liksom...Bjud på den o gå vidare, dem i kön vet ju ändå inte vem du är ;) 

• MAN78

Sånt som händer. Bryt ihop och gå vidare. Finns ingen anledning att plåga sig och hålla emot en fis i det läget du var i.

Svar på tråden Nedbajsad!!!!