• Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • TheOrp

Jag tycker det är kul att fisa offentligt... 

Jag ler alltid inombords då jag smygit ut en riktig stinkbomb i en kö nånstans... Blir den ljudlig så stirrar man surt på nåt barn som står i närheten så brukar de flesta dra slutsatsen att ungen lagt av den. Moahaha!

Extra kul då man är på en krog eller pub och snabbt smyger ut en vid bardisken som är full av folk, och ingen vill lämna sin plats eftersom de så gärna vill ha sin alkohol... 

Skitkul kort sagt

• Cherry on top
    Anonym (Käften!!!!) skrev 2013-08-16 14:52:41 följande:
    Gruppbajsare... Det vill jag inte se....

XD Nä, det klarar man sig bra utan!
  • Anonym (Också)
    Anonym (ledsen) skrev 2013-08-16 14:59:49 följande:
    Jag hatar ochså när man är ute och okända människor har fisit! De flesta kan säkert hålla en fis inne, det hade jag aldrig några problem med innan jag fick mitt första barn. Som slutade med en total sfinkteruptur , alltså jag sprack från a till ö. Nersövd och ihopsydd men efter det så har jag problem med att hålla gaserna inne. Fruktansvärt.

Jag har också problem med att hålla gaser inne sen jag födde barn, och jag sprack inte så att det skadade ändtarmen. Mina friser smyger sig ut oavsett hur jag än försöker hålla emot. Lyckligtvis är dom "snälla" för det mesta.
  • Anonym (Bajsgruppen)
    Cherry on top skrev 2013-08-16 14:45:18 följande:

Eller hur. Är det en och samma person eller är det typ en grupp som håller på?
    Hahaha ja det är "internationella bajsgruppen", de håller alltid på att bajsa ner sig in public.
  • astegmatism
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 10:23:55 följande:
    Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 
    Det samma! du är inte ensam
  • Anonym (Käften!!!!)
    TheOrp skrev 2013-08-16 15:04:20 följande:
    Jag tycker det är kul att fisa offentligt... 

Jag ler alltid inombords då jag smygit ut en riktig stinkbomb i en kö nånstans... Blir den ljudlig så stirrar man surt på nåt barn som står i närheten så brukar de flesta dra slutsatsen att ungen lagt av den. Moahaha!

Extra kul då man är på en krog eller pub och snabbt smyger ut en vid bardisken som är full av folk, och ingen vill lämna sin plats eftersom de så gärna vill ha sin alkohol... 

Skitkul kort sagt

Men va f-n håller folk på med????
  • astegmatism

Det är då fasen vad vissa är felfria! En olycka kan hända vem som helst! Men kanske inte somliga

• dessan59

Vilken skittråd!!
    Nä, jag har inte heller bajsat på mig ute... men att känna att jag börjar att bajsa på mig när jag har typ 10 minuter hem. och springa går ju inte, är det någon som har försökt att springa och vara bajsnödig?? Gör inte det, jag vet inte hur många stopp jag gjorde innan jag kom hem. Men nyckeln väl i dörren och ytterkläderna på..... å så skönt!

Ts det är väll inte hela världen att ha bajsat på dig, dom skriver att dom aldrig har känt så friserar lite med sanningen! 

• MrsPenn
    Anonym (Käften!!!!) skrev 2013-08-16 15:53:38 följande:
    Men va f-n håller folk på med????
    Eller hur!? Normalt?
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • NeedfulThings
    Cherry on top skrev 2013-08-16 13:32:23 följande:

Mythbusters hade ett avsnitt där de kollade om det verkligen var sant att alla bakterier tog sig ur toaletten när man spolade med locket uppfällt, att typ tandborstar och sånt får en massa bakterier på sig. Och jag har för mig att de kom fram till att det faktiskt inte ens spelar någon roll om locket är uppe eller nere, det sprider sig ändå.:-S Jag hoppas jag missuppfattat det avsnittet eller att jag minns fel. Snälla någon, rätta mig om jag har fel. Någon?
    Dom diskuterade på p3 nu under semestern varför vi svenskar fäller ner locket. I programmet pratade dom med en professor i livsmedelshygien som hade koll. Spola fram till 01:36:50 ungefär så hör du vad hon sa.

(Ja vi bör fälla ner locket)

sverigesradio.se/sida/avsnitt/226570
Svar på tråden Nedbajsad!!!!