• Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • seriös
    Anonym (Psssssst) skrev 2013-08-16 10:27:58 följande:
    Jasså det var du ditt äckel!! Hela min dag blev förstörd och jag kommer aldrig mer kunna äta hamburgare. Tack för den!!
    McDonalds burgare smakar ju ändå skit så det borde inte vara nån skillnad pga doften...
  • Anonym (Trött)

Men herregud, ta dina sjuka böjelser till någon fler passande sida. Tror du inte att det är genomskinligt att du vill att andra ska berätta om sina "olyckor" så att du kan gå igång.

• Ailinia

Du får väl börja använda blöjor.

• Anonym (Usch)
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 10:44:10 följande:
    Klart man gör! Måste man fisa så fiser man, annars blir ju magen som en spärrballong! Det viktiga är att det är smygare...
    Då går man till toaletten! Om man nu måste fisa. De flesta vuxna människor lär sig att hålla sig tills de är på toa, ute eller ensamma.

Fast du kanske inte är vuxen?
  • Anonym (Pinsam)
    Anonym (Usch) skrev 2013-08-16 10:54:44 följande:
    Då går man till toaletten! Om man nu måste fisa. De flesta vuxna människor lär sig att hålla sig tills de är på toa, ute eller ensamma.

Fast du kanske inte är vuxen?
    Jodå, men alla är nog inte lika som du. Jag har problem med magen, och skulle jag gå på toa varje gång jag skulle fisa så skulle jag aldrig få lämna toan!
  • Fia 28
    Anonym (nej) skrev 2013-08-16 10:38:04 följande:
    Nej. Är 35 år och har aldrig varit i närheten (efter att jag blev pottränad :P )
    Samma här.
  • Anonym (k)

Det är absolut INTE vanligt att en vuxen välfungerande människa bajsar på sig!

• Gryntroll
    Anonym (Usch) skrev 2013-08-16 10:54:44 följande:
    Då går man till toaletten! Om man nu måste fisa. De flesta vuxna människor lär sig att hålla sig tills de är på toa, ute eller ensamma. Fast du kanske inte är vuxen?

Bland det vidrigaste som finns med dessa "smygare" i köer, på bussen i affären osv. Nä gå undan, ut eller på toa!
  • Anonym (Pinsam)
    Gryntroll skrev 2013-08-16 11:10:10 följande:

Bland det vidrigaste som finns med dessa "smygare" i köer, på bussen i affären osv. Nä gå undan, ut eller på toa!
    Måste man så måste man!
Svar på tråden Nedbajsad!!!!