• Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • Anonym (Pinsam)
    Anonym (Psssssst) skrev 2013-08-16 12:24:59 följande:
    För att jag trodde först att det handlade om en riktig olycka. Synd om personen.
    Fast på inläggen syns det att det är en person som tänder på det...
    Men jösses, nu får du väl ändå ge dig...

Jag har ju förklarat att jag HAR problem med laktosproblem, och brukar släppa väder.

Men bajsa på mig brukar jag inte göra. Jag känner mig kränkt, utskämd och ledsen, och ville bara skriva av mig lite, kanske få lite sympati, och kanske inte känna mig alldeles ensam! 
  • Gryntroll
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 11:18:32 följande:
    Måste man så måste man!

Fast, nää. Man kan hålla sig lite lite och gå undan utan att för den skull få tväront i magen. Har själv haft problem med ballongmage och fisar som vill ut. Om du vet att det är laktos som ställer till det, varför äter du det?
  • 1022
    Fia 28 skrev 2013-08-16 12:22:51 följande:
    Har man mag/tarmproblem, laktosintolerant, magsjuka kan jag förstå att det händer, men inte annars.
    Ja, fast jag tycker det framgår utan att man ska behöva beskriva konsistensen på sin skit att det är nödsituationer det handlar om. Man är ju oftast normal i magen men den som vart riktigt lös, och då menar jag inte mousse form utan snarare vatten, den vet att det knappast går att hålla sig eller att det vid ett olyckligt tillfälle lätt kan förvandlas från en oskyldig fis till en våt fläck i brallan. Det är ju knappast så att man behöver krysta när det väl händer..

• 1022
    Anonym (Psssssst) skrev 2013-08-16 12:24:59 följande:
    För att jag trodde först att det handlade om en riktig olycka. Synd om personen.
    Fast på inläggen syns det att det är en person som tänder på det...
    Som tänder på det? Bara för att personen inte är över sig given för vad som har hänt?

Så om någon råkar göra något dumt så är de riktigt onda om de inte gråter av skuldkänslor? Är det så du resonerar?
  • Gryntroll
    Fia 28 skrev 2013-08-16 11:25:08 följande:
    Senast vi var och shoppade kläder så släppte svågern en smygare som stank så vi fick utrymma affären. Jättetrevligt alltså!

Äh fyyy hatar att gå i en affär och komma in i någons "gasmoln", små små mikroskopiska partiklar av någons avföring rakt in i näsan. (vet inte om det är så, men har för mig att jag hört det, urk.)
    Vill bara inflika att här hemma fiser vi inför varandra, så jag är inte fullt så pretto som det kanske verkar Det är det där i offentliga utrymmen jag inte grejar.
  • Fia 28
    1022 skrev 2013-08-16 13:03:10 följande:
    Ja, fast jag tycker det framgår utan att man ska behöva beskriva konsistensen på sin skit att det är nödsituationer det handlar om. Man är ju oftast normal i magen men den som vart riktigt lös, och då menar jag inte mousse form utan snarare vatten, den vet att det knappast går att hålla sig eller att det vid ett olyckligt tillfälle lätt kan förvandlas från en oskyldig fis till en våt fläck i brallan. Det är ju knappast så att man behöver krysta när det väl händer..

Allt detdär förstår jag. TS sa dock att det är väldigt vanligt att folk skiter ner sej, och jag håller inte med. De få gånger jag haft diarré, inte sjutton går jag til McDonalds då utan stannar hemma i närheten av wc!!
  • Anonym (Pinsam)
    Fia 28 skrev 2013-08-16 13:07:23 följande:
    Allt detdär förstår jag. TS sa dock att det är väldigt vanligt att folk skiter ner sej, och jag håller inte med. De få gånger jag haft diarré, inte sjutton går jag til McDonalds då utan stannar hemma i närheten av wc!!
    Jag hade inte planerat att bli bajsnödig akut liksom....

Det kommer blixtsnabbt när det händer, och jag trodde ju inte ens att jag skulle bajsa!!! 
  • Anonym (Magbesvär)

Jag MÅSTE fisa ofta, magen blir som en ballong annars. Men jag försöker att knipa igen när jag är ute offentligt, men får gå på toa ofta för att släppa många brakare...

• Fia 28
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 13:16:02 följande:
    Jag hade inte planerat att bli bajsnödig akut liksom....

Det kommer blixtsnabbt när det händer, och jag trodde ju inte ens att jag skulle bajsa!!! 
    Är det inte lättare att undvika laktos helt? Det finns ju massa alternativ idag!
Svar på tråden Nedbajsad!!!!